خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال تمام رخ از شبکه سه سیما + عکس

برای دوستداران سریال های ایرانی خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال تمام رخ را در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد قرار داده ایم. با ما همراه باشید. زمان پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما نیز مانند دیگر سریال های شبکه سوم در ساعت ۲۰:۴۵ هر شب خواهد بود.

سریال ۳۰ قسمتی « تمام رخ » به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛ سه گانه ای که پیش تر با احمد معظمی و با موضوع امنیتی ساخته بود.

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال تمام رخ

برژیت کنار لعیا خانم نشسته و چای می خوره، کمی بعد خلیل و ابراهیم به آن جا می روند و کمی دور تر از برژیت دور یک میز می نشینند.

برژیت از دیدن آن ها شوکه میشه و تو فرصت مناسب، جایی که او و خلیل آتش روشن کرده اند و نشسته اند، می رود و میگه این کارتون بی احتیاطی است و عکسی که آنائل از او داره را نشون میده و میگه آنائل گفته بعد از کشتن تو مکس رو هم بکشم که ابراهیم میگه بهتره راجب این آدم تجدید نظر بکنی.

برژیت هنوز خودش را مدیون آنائل می دونه و میگه من شما رو به او نمی رسونم که خلیل میگه آنائل اون فرشته مهربونی که بهت گفته نیست و سخته بفهمی تیم تروریستی که خانوادتو ازت گرفته به سرپرستی آنائل بوده و می روند.

ابراهیم و خلیل تو مسیر برگشت با هم درباره برژیت صحبت می کنند و هر دو شون بر این باورند که برژیت نمی خواد قبول کنه تو اعتماد شکست خورده، اما کم کم یه سری همکاری کوچیک باهامون می کنه، فقط نباید به جایی برسه که آنائل را بکشه و دست ما بمونه تو پوست گردو و به بالا سری های او نرسیم.

آنائل با رئیسش صحبت می کنه و ازش می خواد که اجازه بده رو پروژه یتیم خونه ها کار کنه که او باهاش قرار می ذاره و باز هم آنائل با مظلومیت اصرار می کنه تا به کارش ادامه بده که او قبول نمی کنه و میگه کاری که خواستمو انجام بده.

مکس با برژیت قرار گذاشته و میگه ساعت ۷ تو کافه می بینمت، مکس در حال رفتن به سر قرار است و از در خانه بیرون میاد که برژیت را مقابلش می بیند، برژیت به زور به داخل میره و میگه همین جا حرف می زنیم.

برژیت کلی بهش توهین می کنه و اسلحه اش را بهش نشون میده و میگه می خوام بکشمت، اما مکس عقب نمی کشه و میگه تو از کجا می دونستی لئو مرده و خودت را به بالای سر قاتلش رسوندی که برژیت میگه میکروفون تو خونه و محل کارت کار گذاشتم که مکس نمی پذیره و برژیت هم میکروفونی که تو مجسمه رو میز او است را بهش نشون میده و مکس هم میگه باید یه همکاری مشترک داشته باشیم و برژیت با برداشتن اسلحه اش به پشت شیشه میره.

مکس میگه باید خودمون و وفاداریمون و به آنا را ثابت کنیم و طبق قانون جنگل عمل کنیم، بکشیم تا کشته نشیم.

پلیس های پرونده در ایران، حرف های مکس و برژیت را شنود می کنند و بعد با رسول جلسه می گذارند تا درباره روند کارشون با هم صحبت کنند.

برژیت سوار ماشینش شده که ابراهیم را صندلی عقب می بیند و ابراهیم دوباره روند جدید نقششون را به برژیت میگه و به او فرصت این که مخالفت کنه نمیده و به هتل میره.

آدمای مکس به دنبال ابراهیم هستند و او را زیر نظر دارند، مراقب های ابراهیم هم حواسشون به او است، کمی بعد خلیل به ابراهیم خبر میده که دو نفر تو رو زیر نظر دارند و به نوعی بازی شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال تمام رخ از شبکه 3 سیما + عکس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان