زمان پخش و تکرار فصل پنجم سریال ترکی سیب ممنوعه

سریال ترکی سیب ممنوعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش خودش را آغاز کرد و جدیدترین فصل این مجموعه (فصل پنجم) از پانزدهم آبان ۱۴۰۰ به صورت دوبله بر روی آنتن شبکه جم تی وی رفته است

زمان پخش و تکرار فصل پنجم سریال ترکی سیب ممنوعه

سریال ترکی سیب ممنوعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش خودش را آغاز کرد و جدیدترین فصل این مجموعه (فصل پنجم) از پانزدهم آبان ۱۴۰۰ به صورت دوبله بر روی آنتن شبکه جم تی وی رفته است. نسلیهان یشیل یورت ، از فصل یک تا فصل سه هدایت این سریال را بر عهده داشت. ملیس جیولک و زینب گور، سناریو سریال ترکی سیب ممنوعه را برعهده دارند. مورات اوزترک ، فصل چهارم این مجموعه محبوب را کارگردانی نموده‌ است اما کارگردانی فصل 5 سریال سیب ممنوعه را، اجه اردک کوچ‌اوغلو بر عهده دارد.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال

زمان پخش: روزهای زوج ساعت ۲۰:۰۰

تکرار پخش: ساعات ۰۰:۰۰ ، ۱۲:۰۰ و ۱۷:۰۰

شبکه: جم تی وی

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان کلی سریال ترکی yasak elma

زینب و ییلدیز (ستاره) دو خواهر هستند که به هم بسیار وابسته هستند ولی این دو خواهر آروزهای کاملا متفاوتی دارند. ییلدیز پس از آشنایی با شاهزاده اشراف، اند آرگون تغییر می کند. اندر برای رهایی از همسر هالیت آرگون، ییلدیز را به کار می گیرد. وقتی این اتفاقات در زندگی ییلدیز می افتد، شرکتی که زینب در آن کار می کند از طرف علیخان تاش دمیر خریداری می شود. علیهان کارمندی خشن، پررو و ثروتمندی هست. تصادف های زینب و علیهان در مدت کوتاهی به جذابیت تبدیل می شود. چیزی که زینب نمی داند این است که علیهان شریک و برادر زن دوم هالیت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان