اسامی بازیگران سریال چشم چران عمارت به همراه نقش هایشان

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد توضیحات کاملی در خصوص اسامی بازیگران سریال چشم چران عمارت به همراه نقش هایشان خواهیم داشت. سریال چشم چران عمارت یک

اسامی بازیگران سریال چشم چران عمارت به همراه نقش هایشان

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد توضیحات کاملی در خصوص اسامی بازیگران سریال چشم چران عمارت به همراه نقش هایشان خواهیم داشت. سریال چشم چران عمارت یک سریال ترکی جدید در ژانر درام و عاشقانه است.

- افرا ساراچوغلو در نقش سیران

سیران از دختران جوان آنتپ و دختر کاظم و اسمه است و مانند خواهر بزرگترش زیبا و تحصیل‌کرده است. او دوست دارد که درس بخواند و مستقل شود. دختری مهربان، دوست‌داشتنی و جذاب که هرگز از تلاش برای رسیدن به آرزوهایش دست نمی‌کشد.

– افرا ساراچوغلو در نقش سیران

- مرت رمضان دمیر در نقش فریت

فریت نوه‌ی هالیس آقا که مبتلا به دیابت است و برای همین از کودکی در ناز و نعمت بزرگ شده است. او در خارج از کشور زندگی و تحصیل کرده و با قوانین سختیگرانه‌ی خانواده آشنا نیست. او پسری خوشتیپ، شوخ‌طبع و دیوانه است که تا به حال عاشق نشده است.

– مرت رمضان دمیر در نقش فریت

- دیرن پولاتولاری در نقش کاظم

- چتین تکیندور در نقش هالیس آقا

رئیس خانواده‌ی کورهان و انسانی وفادار به کشور است که به دلیل کهولت خود را کشیده و کارها را به پسرش اورهان سپرده؛ اما همچنان تصمیم‌گیری در مورد کارهای مهم به عهده‌ی اوست.

– چتین تکیندور در نقش هالیس آقا

- گزده کانسو در نقش گلگون

گلگون همسر اورهان و مادر فریت و فوات است. او مشغول تحصیل در رشته‌ی معماری بود که به خواست هالیس خان با اورهان ازدواج و درس را رها کرد. او در مقابل اتفاقات و حوادث واکنشی نشان نمی‌دهد و منفعل است.

- گلچین سانتیرجی اغلو در نقش ایفاکات

ایفکات عروس بیوه خانواده کورهان است که در سن بسیار کم عروس این خانواده شده و در اوایل بیست سالگی همسر و نوزاد درون شکمش را در یک تصادف از دست می‌دهد. ایفکات منافع خانواده را از همه چیز و همه کس مهمتر می‌داند و هر کاری برای حفظ نام خانوادگی ایفکات می‌کند.

– گلچین سانتیرجی اغلو در نقش ایفاکات

- امره آلتوغ در نقش اورهان

اورهان پدر فریت و فوات و یک تاجر موفق است؛ اما با وجود تمام تلاش‌هایش نمی‌تواند هرگز پدرش را راضی کند. او به درخواست پدرش با گلگون ازدواج می‌کند و هیچ علاقه‌ای بین آن‌ها وجود ندارد. او مردی دلسوز و فهمیده؛ اما تنها است.

- بریل پوزام در نقش سونا

سونا دختر بزرگ کاظم و اسمه و دختری زیبا و تحصیل‌کرده است که دوست دارد که یک خانه‌ی شاد برای خود بسازد. او مادر و خواهرش را بسیار دوست دارد و هرکاری برای آن‌ها انجام می‌دهد.

– بریل پوزام در نقش سونا

- ارسین آریچی در نقش عابدین

- دوئوکان پولات در نقش فوات

بازیگران: Afra Saraçoğlu, Mert Ramazan Demir, Çetin Tekindor, Şerif Sezer, Gülçin Santırcıoğlu, Emre Altuğ, Gözde Kansu, Ersin Arıcı, Beril Pozam, Doğukan Polat, İrem Altuğ, Öznur Serçeler, Hülya Duyar, Diren Polatoğulları, Sezin Bozacı, Yiğit Tuncay, Buçe Buse Kahraman, Cansu Fırıncı, Selen Özbayrak, Umut Gezer

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان