مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم:

عدالت‌‍ محوری و ارائه پاسخ شفاف به مراجعین رویکرد سازمان در دولت مردمی است

گشاده‌رویی، تکریم ارباب‌رجوع، ارائه پاسخ شفاف به مراجعین و بهره‌گیری از رویکرد مشاوره‌ای برای رفع مشکلات مردم است.

عدالت‌‍ محوری و ارائه پاسخ شفاف به مراجعین رویکرد سازمان در دولت مردمی است

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گشاده‌رویی، تکریم ارباب‌رجوع، ارائه پاسخ شفاف به مراجعین و بهره‌گیری از رویکرد مشاوره‌ای برای رفع مشکلات مردم، جزو تأکیدات رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در دولت مردمی است و توسط این مدیریت با جدیت پیگیری می‌شود.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید نبی‌الله موسوی اظهار کرد: در آموزه‌های دینی ما بر بازرسی از فرآیندها تأکید شده است و امام علی(ع) در فرازهایی از نهج‌البلاغه در خصوص نظارت، ارزیابی و بازرسی می‌فرماید: " ای مالک تمام كارهاي كارگزارانت را تحت نظر بگير و بازرساني مخفي از كساني كه اهل صدق و وفا هستند بر آنان بگمار، زير نظر داشتن امور كارگزاران به‌صورت پنهان و مخفي آنان را وادار به امانت‌داری و مدارا با رعيت می‌نماید."

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با اصلاح‌های فرآیندهای این مدیریت هم در حوزه بازرسی و نظارت و هم در حوزه رسیدگی به شکایت رضایت مراجعین را به میزان چشمگیری افزایش دهیم.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در رویکرد جدید سعی می‌کنیم با افزایش نظارت بر حسن انجام امور واحدهای سازمانی از ایجاد تنش‌ها و تعارضات پیشگیری کنیم و درصورتی‌که به هر دلیل چالشی بین ارباب‌رجوع و یکی از واحدهای سازمانی به وجود آید، با پیگیری به هنگام و ارائه پاسخ شفاف بهترین نتیجه که منتج به رضایت ارباب‌رجوع باشد، کسب شود.

موسوی با تأکید بر استقرار نگاه نظارتی بر واحدهای سازمان، افزود: میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و فرآیندهای سازمانی، نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب‌رجوع و پیگیری تخلفات و نارضایتی‌های احتمالی از مهم‌ترین اهدافی است که توسط بازرس‌های سازمان سنجیده می‌شود.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: هم‌اکنون شهروندان می‌توانند از طریق دیدارهای مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، مراجعه حضوری و استفاده از سامانه‌های دیجیتال رسیدگی به شکایات با ما در ارتباط باشند.

به گفته وی سامانه شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی www.shekayat.bazresi.ir ، سامانه رسیدگی به شکایات در سایت سازمان به نشانی www.Qeshm.ir ، سامانه ارتباط مردمی سامد نهاد ریاست جمهوری به نشانی www.111.ir ازجمله ابزارهای هستند که مردم می‌توانند با ثبت درخواست در آن‌ها پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

موسوی یادآور شد: صندوق‌های رسیدگی به شکایات مستقر در واحدها سازمانی و تلفن گویایی 07635252952 از دیگر پل‌های ارتباطی سازمان با شهروندان برای دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های واصله هستند.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پاسخگویی و مردم‌داری در واحدهای سازمانی را ارتقا دهیم و در این مسیر ارتقای فرهنگ‌سازمانی در راستای پاسخگویی به ارباب‌رجوع را جزو اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار