آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران امروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ | واریز روزانه مطالبات

آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران امروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ را در این مطلب بخوانید.

آخرین خبر از پرداخت مطالبات گندمکاران امروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ | واریز روزانه مطالبات
صفحه اقتصاد -

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از تعیین و آماده‌سازی ۵۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد.

سعید دارابی با اعلام این مطلب افزود: فهرست تحویل‌دهندگان گندم به صورت روزانه به بانک کشاورزی ارسال و مطالبات آنان به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان، در تشریح اقدامات صورت گرفته برای خرید تضمینی گندم در استان، بیان کرد: امسال ۵۰ مرکز خرید گندم در سراسر استان لرستان برای خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان تعیین و آماده‌سازی شده‌اند تا عملیات خرید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

وی در خصوص نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: روند پرداخت وجوه گندمکاران تسهیل شده است. به این منظور، فهرست کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تحویل می‌دهند، در روز بعد به بانک کشاورزی ارسال می‌شود و این بانک نیز به صورت متمرکز نسبت به پرداخت مطالبات آنان اقدام خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • گندم کار

    دولت محترم، متاسفیم امسال گول فریب شما رو نمیخوریم. من گشاورز گندمکار خوزستانم،
    ۲۰فروردین خوزستان برداشت گندم صورت گرفت بعد از گذشت یک ماه هنوز خبری از واریزی نشده. خدارو شکر من و بیشتر همکاران به صورت نقد به مرݟداریها و دامداریها فروختیم.

    • نان اور کشور

      من کشاورزی که ۱۲ ماه در گرما و سرما زحمت کشیدم و حالا پیر شده‌ام. تگرگ هم مزارعمون رو خراب کرد، اما هنوز امید داشتم. گندم رو تحویل دادم، یک ماه گذشته و هیچ پولی ندادید. طرح مسخره خرید ادوات رو هم که الان به درد من نمی‌خوره؛ من پول نقد می‌خوام تا قرض کود و سمم رو بدم و زنگ‌های طلبکاران رو جواب بدم.

      چرا ما رو نمی‌بینید؟ ما نان‌آور کشور هستیم! به جای اینکه حقوق‌های نجومی صد میلیونی، پتروکارت‌ها، خدمات پزشکی و رفاهیِ کسانیکه زیر کولر نشستن و حتی کار هم نمی‌کنن، به ما بدید. من ۱۲ ماه پدرم درومده و گندم رو تحویل دادم، پس زحمتم کجاست؟ ما گندم دادیم، چرا باید گرسنه بمونیم؟
      حق‌مون رو همین الان بدید

  • ناشناس

    بخدا همش دروغ میگن ۲۵ روزه درو کردم هیچ پولی نگرفتم

  • ناشناس

    چرا نمیگن قیمت گندم ۵۰ و میگن ۲۹بقیش هم هدیه تحویل
    چون میخان بگن هدیه رو که ما سخاوت به خرج میدیم بزودی میدیم ولی اصل قیمت که ۲۹تومن هست . ینی هدیه فشار اصل قیمت پشتش نیست

  • سیدرضا موسوی

    همش دروغ میگید من الان ۲۰روزه گندم تحویل دادم یه قرون بهم ندادن هیچی پول نمیده همش ودعده دروغ اشتباه کردم تحویل دادم بخدا ولی انشالله سال اینده خدا کریمه اینوبه یادداشته باشید مرد خوب مردی که میگه این کارانجام دادم نه بگه میخوام انجام بدم وسلام ازوزیزکشاورزی تا مسول سیول همتون مشمول زمید حلالتون نمیکنیم

  • سیدرضا موسوی

    همش دروغه پول نمیدید من الان ۲۰روزتحویل دادم همتون ازوزیرکشاورزی تامسول سیلو مشمول زمیه وحلاتون نمیکنیم

  • ناشناس

    سلام پول کشاورز باید یکجا واریز شود پرداخت اقساطی به ضرر کشاورز میباشد چون کشاورزان همیشه بدهکارند به همین علت کشاورز به فروش آزاد متمرکز می‌شود واز تحویل گندم به دولت همیشه بیم دارند اقساطی پرداخت کردن کشاورز نمی‌داند چه کار باید کرد وبهره ونزول بیشتری متحمل او می‌شود در نتیجه بیچاره که هست بیچاره تر می‌شود ، وسلام

  • ناشناس

    سلام اعتماد کشاورز نسبت به دولت نباید سلب،شود هر سال میگوید ۲۴ ساعته پرداخت میشود بعدا نمی‌دهد من خودم بدهکار بودم گفتم برداشت گندم چون پول ندادند تا وقتی پول دادند کل پول گندم من شد سود یا همان بهره پولی که قرض کرده بودم زود پرداخت کردن برای کشاورز شاید از قیمت گندم مهمتر باشد ،ممنون

  • ناشناس

    شرم اوره واقعا. ۲۵ فروردین ۱۶۵ تن گندم را به تعاونی شهرستان هندیجان تحویل دادم و کیلوئی به دامدار نفروختم علی رغم مشتری نقد. حال سزاوار هست صاحب خونه بعلت ناتوانی در تمدید قرار داد منزل و بی پولی هر روز ابرو و شرف من را جلوی در و همسایه ببرد. شرم بر این دولت. پیشنهاد کردم به شهرستانهای دیگر استان که هنوز برداشت نکرده اند که مواظب حیله شماها باشن و گول اراجیف هر ساله تان را دیگر نخورن. پول واردات گندم درجه ۳ خارجی را با قیمت بالا دارید فقط برای کشاورز ایرانی پول نیست. شرمتان باد. لعنت خدا بر جد و آباد بی حیا و شرف نداشته تان. مملکت فقط برای کشاورز نیست شما هم اگر راست می‌گویید چند ماه حقوق نگیرید ببینم چطوری شرمنده زن و فرزند میشوید. جناب وزیر کشاورزی خجالت میدونی چیه؟

  • عبدالله

    مشکلاتی ازقبیل ۵ دانشجوی ازادوموقع شهریه بیماری وبیکاری خانواده وکلی مخارج لطف کنید خق مادا بدهید

  • ناشناس

    بله کو کجا پول گندم تا کی ظلم تا کی دروغ؟

  • کشاورز

    متاسفم بابت این همه بی مهری ها نسبت به دستان پر مهر و زحمت کش
    کی قدر و ارزش این مردم شناخته شود.
    قول این هفته را داده بودید
    اما باز هم همان وعده های پوشالی

  • ناشناس

    خوزستان تا به حال هیچ پرداختی برای کشاورزان انجام نشده

  • عبدالزهرا افشین پ

    دولت داره کشاورز نابود میکنه کشاورز ۴۵ روزه گندم تحویل سیلو داده وتا این لحظه هیچ ریالی به کشاورزان خوزستانی داده نشده پیامک فرستادن کالابرگ میدن به کشاورزان طرح خوبی هست برای نابودی قشر کشاورزان

  • کشاورز

    اصلا گندم دادن ب دولت حرف مزخرفی است آدم بره گدایی کنه بهتره

  • وحید

    سلام تو رو به قرآن بگید پول گندم بدهند پول نون خشک نداریم همه چک هایمان برگه شدن کشاورز گناه داره با این همه گرانی نهاده و کود گندم تولید می کنیم ولی الان دوماهه منتظر حق طبیعی مون باشیم خدا رو خوش نمیاد نکنید با مردم اینکار..

  • احمدرضا

    جنوب استان فارس،1 ماه از تحویل گندم گذشت دریغ از یک ریال،با این تورم و بی پولی بدبختی چه ارزشی داره این گندم اینقدر خون دل بخوری،اهای مسئول فکر آخرتت باش نمیتونی کاری انجام بدی قبول نکن این منصب لامصبو

  • ناشناس

    واقعااا که خدا ازتون نگذره .سال دیگه کشاورزا گول شما رو نمیخورند این خوردنا یه روز گلوتون رو میگیره

  • احسان

    دقیقآ الان یک ماهه گندم تحویل دادم بدون یک ریال😡 خجالت بکشین از این همه دروغ،، واسه دریافت کود یک ماه دو ماه جلوتر اول پول میگیرن ولی گندم کشاورز رو ماها بعد اونم قطره چکانی میدین

اخبار ویژه