دولتی‌ها از اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر می‌دهند؛ اما...

تا سقف 8 هزار میلیارد تومان بصورت نقدی و 30 هزار میلیارد تومان بصورت اوراق برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.

دولتی‌ها از اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر می‌دهند؛ اما...
صفحه اقتصاد -

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت از تامین منابع مالی برای اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

مهاجرانی همچنین درخصوص تامین منابع مالی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری اظهار داشت: منابع مالی لازم برای متناسب سازی حقوق این گروه از بازنشستگان نیز تامین شده و هیچ مشکلی برای اجرای قانون در این خصوص نیز وجود ندارد.

روز گذشته حمید پور محمدی رئیس سازمان برنامه بودجه نیز از تصویب آیین نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داده بود و اظهار امیدواری کرد که طی هفته جاری روند صدور احکام  بازنشستگان آغاز شود.

اعلام نظر دو مقام عالی دولت پیرامون فراهم شدن تمهیدات لازم برای اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان می تواند خبر بسیار خوبی برای بازنشستگانی باشد که مدتهاست پیگیر اجرای این قانون هستند.

بر اساس قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان، دولت موظف است در سال اول (۱۴۰۳) ۴۰ درصد و در سال‌های بعد هر سال ۳۰ درصد به حقوق بازنشستگان تا سقف تعیین شده  اضافه نماید.

پیگیری سازوکارهای اجرایی قانون منوط به تشکیل کارگروه‌های ویژه در ۲ بخش بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • جمشید زارعی

    هفت ما از سال گذشته شما نتوانستید حق بازنشستگان را بدهید ریس عوص میکنید مدیر عوض میکنید بازنشستگان با ده سال سابقه دومیلیون سیصد تومان حقوق میگیرد که نمیشه دو روز با این پول زندگی کرد انشاالا که خدا شما را نابود کند بجز دزدی ودورغ هیچ کاری بلد نیستید سزای شما را خدا بدهدحق ما انشاالا بشه سرطان که بفهمید خداوند از همه بزرگتر وعادلتر لست

  • جمشید

    سلام خسته نباشید،من یک باز نشسته ام و اخبار در مورد همسانسازی حقوق بازنشستگان را دایم دنبال میکنم،چرا همش ما بازنشستگان تامین اجتماعی را اذیت و مسخره میکنی یه روز خبر واریزیه معوقات روز بعد خبر منتفی شدن میزارید مدتی است استرس بما کارد میکنید،چرا صندوقهای دیگه داده عملیاتی میشه ولی ما تامین اجتماعی ها هنوز اندر خم به کوچه ایم،از دولت هم خواهش میکنیم به شعور ما بازنشستگان تامین اجتماعی هم احترام بکذارد

  • کلید

    جنجال بر سر حقوق کارمند و به خصوص پیشکسوتان مملکت که یک عمر جوانی و عمر شریف خود را پای خدمت به کشور کرده اند نیاز به ماده و تبصره و تامین منابع ندارد چرا که کار ساده است وقتی سی سال و بیشتر مبالغی از حقوق کارمند کسر شده و در صندوقی به نام صندوق بازنشستگان واریز شده است . اکنون وقت آنست که مبلغ کسر شده البته اگر قانون ، قانون درست و صحیحی باشد باید از ماه اول تا آخرین ماه کسری در آخرین ماه بازنشستگی که در صندوق بازنشستگی در هر یک از حساب واریز شده است دولت باید طبق قانون برابر تورم و گرانی های افسار گسیخته که با قطار افسار گسیخته به سرعت پیش می رود حساب کند و اگر کار درست باشد که نیست یعنی دزدی در روز روشن از جیب این عزیزان اگر نبود و صندوق پس انداز بازنشستگی الان موجود بود و مثل سایر دزدی ها و اختلاسهای کلان به غارت نمی رفت . الان خیلی راحت و ساده حقوق بازنشسته حداقل نزدیک به تورم پرداخت می شد این همه نیاز به اخبار دروغ و کذب و تکراری و حرفهای مسخره اعم از نوشتن قانون و تامین اعتبار نبود . نزدیک به هشت ماه از سال می گذرد و در این هشت ماه بیش از یکهزار و نهصد خبر در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان عزیز یعنی هر ماه حدود دویست و سی و هشت خبر و هر روز حدود ۸ خبر اخبار گوناگون و تناقص و دروغ و کذب و تکراری منتشر شده است . بس کنید دروغ نگویید و خجالت بکشید. که آبروی هر ایرانی را در جهان بردید . والسلام نامه تمام.

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد