توضیحات علی اکبر رائفی پور درباره ماجرای ۱۰۰ میلیارد و مسائل مالی مصاف

در بین واریزی‌های موسسه مصاف رائفی‌پور، نام یک دختر خارجی به نام الونا واشچنکو به چشم میخورد به او در پنج شیفت متوالی پول داده بودند تا خودش را جلوی دوربین یک زن به نام طاهره واشچنکو معرفی کند. حتی با الونا مصاحبه گرفتند. با تیتر مصاحبه با بانوی اوکراینی که مسلمان شد.

توضیحات علی اکبر رائفی پور درباره ماجرای ۱۰۰ میلیارد و مسائل مالی مصاف
صفحه اقتصاد -

انتشار اسناد مالی مرتبط با موسسه مصاف، که توسط علی اکبر رائفی پور اداره می‌شود، با واکنش‌هایی گسترده همراه شده است. این اسناد مالی که ابتدا از شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، واریز مبالغ قابل توجهی را به حساب اشخاص مختلف نشان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • عبود

    درتعجبم استادچقدرشبیه مبارزنستوه مردمقاومت عرفاته

  • محمدجواد یوسفی

    اولا"بانک مرکزی مجرم است وبایدمسئولانش محاکمه بشوندبه دلیل وام غیرقانونی چون موسسه مصاف بایدمثل همه ان جی او ها ازجای مشخص ومبلغ مشخص متعارف کمک بگیرد.
    ثانیا" لاپوشانی کردن موضوع
    ثالثا"ایجادانحراف درموضوع وپرونده زیرا بجای پیگیری می گوید چرا اسناد افشانده.
    مفهوم قضیه اینه چنانچه افشا نمی شد آنها ادامه می دادند و بنای بر افشا وگزارش متخلفین به قوه قضائیه نداشتند.خوداین جرم و همکاری با متهم است وپنهان کاری است .
    قوه قضائیه بایدمانند حاج آقاصدیقی این مطلب واتهام را بررسی و اعلام نتیجه کند به ملت

  • ناشناس

    استاد دوستت داریم

  • نورا......

    آقای،رائفی ،حواله ب آخرت نده ،امارهای حدودی نده مثلا اینقد و اینقد،سفسطه نکن ،خیلی هاموکب راه میندازن ،شما موکب رامستمسک قرارنده،برای روشن شدن افکارعمومی ،باآرامش ،جواب مستدل وقانع کننده ومنطقی بده تاهم عده ای ک دنبال ،مسائل شما هستند ،تسلیم واقعیت شوند،آنهایی هم ک کنجکاوهستند قانع شوند،ک،شما یک پدیده نوظهور ومسلمان واقعی هستید ،ب امید آن روز

  • محمد طاها طحانی

    استاد !!!! 🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    موسسه مصافو آقای رائفی پور

    کاملا کارش درست انجام میده اتفاقا برای همین هم هست که مورد هجمه و تهمت قرار میگیره. به کوری چشم بدخواهان

  • غریب آشنا

    اگر ایران رو همون سال ۵۷ توی همون حال توسعه و پیشرفت روزافزون خودش میزاشتن و با فتنه و دوز و کلک عوضش نمیکردن، الان این مجهول های پر حرف نمیشدن استاد و هیچ جایگاهی بهشون تعلق نمیگرفت حیف حیف شد واقعا

  • محمد

    ببخشید من می‌خواهم بفهمم از کجای این عرفات پور درآورده ایدکلمه استاد را ؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟

  • فرهاد

    استاد؟؟؟؟!!استاد؟؟؟!!
    نکنید نکنید با گفتن استاد به امثال این موجودات شان اساتید واقعی چون شفیعی کدکنی.باستانی پاریزی.بدیع الزمان ...و امثالهم را اینقدر نزول ندهید.این موجودات لیاقت کلب در خانه اشخاص فوق الاشاره را هم ندارند چه برسد به اطلاق صفت استادی.

  • صدای مستضعفین

    اولا به این استاد نگید
    دوما : سمن(سازمان های مردم نهاد) حق دخالت و ارائه لیست انتخاباتی ندارند، و در اساسنامه تمام سمن های اجتماعی موضوع غیرانتفاعی بودن مشخص و رفتار و اعمال سیاسی جرم و می‌توان حکم به انحلال توسط مراجع قضایی گردد

  • محمد نبی نوری

    باسلام این آقا خوب دروغ میگه برو بابا دایی تو رنگ مردک

  • حمید

    اگر راست میگی و خیلی کارت درسته و اینها فیلم همون لحظه که داری حرف میزنی اسناد مالی شرکتت رو بزار همه ببینند چرا باید به زن اوکراینی کمک کنی به شما چه ربطی داره شرکت خصوصی و کمک؟؟؟

  • مهدی صالحی

    سلام بر سرباز امام غائب اگر اینها رو‌نگن بابد شک کرد همین حرفها سند حقانیت شماست .الهم اعجل لولیکل فرج

  • رجب

    تو کشورهای خارجی که در آنها قانون برای همه یکسان می باشد و اغلب جنبه تئوری ندارد چنین اشخاصی در حد سرایدار یک ساختمان چند واحدی و یا مسئول سرویس بهداشتی مکان های عمومی بکار گمارده می شود؛ ایشان در اینجا تریبون در اختیار می گیرد که از خزعبلات کرم چاله بلغور کند. افسوس!

  • ناشناس

    عوامفریب

  • رضا

    بعد از آیت الله خامنه ای ❤️🇮🇷♥️ و سردار سلیمانی ❤️🇮🇷♥️ یکی از پاک‌ترین و دلسوز ترین و انقلابی ترین افراد که صادقانه برای انقلاب و برای تبلیغات در حوضه آخرالزمان و ضد صهیونیسم صادقانه کار کرد استاد عزیز ♥️ حاج علی اکبر رائفی پور ♥️🇮🇷🇮🇷❤️ می‌باشد.یکی از افتخارات ایرانیست که در بیشتر حوضه ها فعالیت میکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد