استراماچونی به استقلال می‌آید؟

در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر مهمان تیم هوادار بود. این بازی به میزبانی هوادار و در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد و از حساسیت های خاصی برخوردار بود.

استراماچونی به استقلال می‌آید؟
صفحه اقتصاد -

حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال روی نیمکت از جمله اتفاقات قابل توجه این مصاف محسوب می‌شد. بختیاری زاده پیش از بازی از احساسات و خواسته خود سخن به میان آورده بود و تاکید کرد که در خصوص آینده خود تابع تصمیم باشگاه خواهد بود. او همچنین از نیت و اراده جدی مدیران باشگاه برای استخدام سرمربی خارجی پرده برداشت و در این خصوص به تمام شایعات پایان داد.

جواد نکونام با کسب نتایج ضعیف و بعد از ارائه نمایش های دلسردکننده تیمش، از سمت خود برکنار شد تا استقلال در شرایط ویژه ای از فصل جدید قرار بگیرد.

آبی های تهرانی در این بازی برخلاف بازی های گذشته، عملکرد خوب و هماهنگی داشتند و فرصت های گلزنی های بسیاری را روی دروازه محمدحسین اکبرمنادی ایجاد کردند. آن ها در نیمه اول توسط رافائل سیلوا و مهرداد محمدی به گل های برتری دست پیدا کردند و قدرت خود را به نمایش گذاشتند. در ادامه نیز موقعیت های خوبی برای ایجاد اختلاف بیشتر وجود داشت که درخشش اکبرمنادی و یا بی دقتی مهاجمان مانع از این امر شد.

شاگردان مهدی رحمتی نیز در این بازی نمایش بدی نداشتند و فرصت هایی برای گلزنی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم خلق کردند که بخت با آن ها یار نبود. سرانجام در لحظات پایانی بازی و روی اشتباه حسین حسینی، تیم میزبان یکی از گل های خورده را جبران کرد.

محمدحسین مرادمند که نمایش خوبی در این بازی داشت، پس از کسب این برد در حضور خبرنگاران اظهار کرد: «خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. یک چیز دیگر باید بگویم. اینجا جا دارد از آقای نکونام تشکر کنم. بالاخره برای نام استقلال زحمت کشید. شرایط سخت بود و ما بابت باخت دربی تحت فشار بودیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم. ما یک فوتبال خوب ارائه کردیم. شاید می‌توانستیم در این بازی پنج یا شش گل بزنیم اما نشد.»

استقلال با این پیروزی علاوه بر ارتقای جایگاه خود در جدول مسابقات، روحیه و انگیزه بیشتری برای ادامه فصل به دست آورد. مدیران استقلال پس از بازی از برنامه های خود سخن گفتند و در خصوص سرمربی جدید نکاتی را متذکر شدند. احمد شهریاری این بار به صراحت اعلام کرد که استقلال به دنبال سرمربی خارجی خواهد رفت و به زودی جایگزین نکونام معرفی می شود. بختیاری زاده نیز به احتمال زیاد به عنوان دستیار سرمربی جدید در استقلال مشغول به کار می شود.

اظهارات جدید فرشید سمیعی که بلافاصله پس از برد باشگاه استقلال برابر هوادار بیان شد، نشان می دهد که سرمربیان محبوب هواداران هنوز هم از شانس خوبی برای بازگشت به تهران برخوردار هستند.

مدیرعامل استقلال درباره احتمال فعالیت بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی تاکید کرد: «در هیئت مدیره مصوب شد که سهراب بختیاری‌زاده به عنوان دستیار ایرانی در کنار سرمربی خارجی در خدمتش باشیم.»

سرمربی ایتالیایی چراغ سبز نشان داد؟

او در پاسخ به این پرسش که آیا آندره آ استراماچونی هم در بین گزینه‌های سرمربیگری هستند  یا نه، گفت: «مشغول مذاکره هستیم؛ گزینه های مختلفی داریم و انشاالله کار را انجام می‌دهیم.»

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که استراماچونی برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده اما موضوع قراردادش با شبکه تلویزیونی هنوز حل نشده است. سرمربی ایتالیایی در حال حاضر بدون تیم است و با توجه به پیشینه او در استقلال و محبوبیت بالا نزد هواداران، یکی از گزینه های جذاب آبی های پایتخت محسوب می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد