اسامی بازیگران سریال مسافران به همراه بیوگرافی بازیگران سریال سریال مسافران

سریال مسافران از سریال های کمدی ساخته رامبد جوان می باشد که در لیست پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

اسامی بازیگران سریال مسافران به همراه بیوگرافی بازیگران سریال سریال مسافران
صفحه اقتصاد -

در سریال مسافران کـه برای نخستین بار درسال ۱۳۸۸ پخش شد، بازیگران بسیار محبوبی ایفای نقش داشته اند کـه در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. 

اسامی بازیگران سریال مسافران

 رامبد جوان در نقش فرید

حمید لولایی در نقش فرخ

حسن معجونی در نقش بهرام

سحر دولتشاهی در نقش ناهید

شقایق دهقان در نقش ستاره

نصر الله رادش در نقش شهاب

غلامرضا کریمی در نقش منوچهر گلباجی

مریم شیرازی در نقش نسترن

پروین قائم مقامی در نقش فرخنده افروخته

اصغر حیدری در نقش شریفی

حامد کیازال در نقش فربد پسر فرید

سریال مسافران

بیوگرافی بازیگران سریال مسافران 

بیوگرافی رامبد جوان 

رامبد جوان تبریزی متولد ۱ دی ۱۳۵۰ بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

جوان در دهۀ ۱۳۷۰ با ماندانا روحی ازدواج کرد. او در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نوردخت شد.

بیوگرافی حمید لولایی 

حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی (۱۳۸۴) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.لولایی با مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» به شهرت رسید، و شهرت وی با مجموعه‌های خانه به دوش در نقش «ماشاالله» و مسافران در نقش «فرخ افروخته» ادامه یافت.

بیوگرافی حسن معجونی 

محمدحسن معجونی متولد ۲۸ دی ۱۳۴۷ بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. نخستین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود. معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

سریال مسافران

بیوگرافی سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم، کارت مربیگری و نجات غریق داشت. و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد. وی دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است، مادر او نایب رئیس فدراسیون شنا و هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم و پدرش مهندس مکانیک است. او یک خواهر (نسیم) و یک برادر (روزبه) دارد. روزبه دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کانادا و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانوادهٔ او از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

او در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان که آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت بود ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد و با همایون شجریان ازدواج کرده است و دارای یک فرزند می باشد.

بیوگرافی شقایق دهقان 

شقایق دهقان در خانواده‌ای بختیاری تبار از شهرکرد در ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان غربی زاده شد. او سه ماه بعد همزمان با پایان تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. دهقان به‌دلیل کار پدرش ۶ سال در نکا ساکن شد و سپس همراه خانواده به تهران آمد.بخشی از فعالیت‌های وی، بازی در مجموعه‌های تلویزیونی نود شبی مهران مدیری است. او ۳ بار نامزد دریافت تندیس جشن حافظ شده است.

بیوگرافی نصرالله رادش 

نصرالله رادش متولد ۱۲ آذر ۱۳۴۵ هنرپیشه کمدی اهل ایران است، او با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد و با حضور در مجموعه‌هایی نظیر ساعت خوش، روزگار جوانی و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. پس از چند سال وقفه، نام رادش با بازی در نقش «حیف نون» در مجموعهٔ «باغ مظفر» و یک ربات در مجموعهٔ مسافران، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد، در حال حاضر بعنوان داور در فصل جدید برنامه بگو بخند حضور دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد