ساعت دقیق پخش و تکرار سریال طوبی + سریال طوبی چند قسمت است؟

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از امشب از شبکه یک پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال طوبی با ما همراه شوید.

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال طوبی + سریال طوبی چند قسمت است؟
صفحه اقتصاد -

سریال طوبی به قلم سید حسین امیرجهانی به نگارش درآمده است. این مجموعه در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام تاریخی هستید، می‌توانید سریال طوبی را از شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ از شبکه یک تماشا کنید. ساعت پخش سریال طوبی ، هر شب ساعت ۲۲:۱۵ می باشد و زمان تکرار این مجموعه تلویزیونی ساعت ۰۱:۴۵ و ۱۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال طوبی آمده است: زنی به‌نام طوبی که از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است، برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می‌کند.

کارگردان سریال طوبی

سعید سلطانی کارگردان سریال طوبی، دانش‌آموخته‌ رشته‌ی سینما از دانشکده هنر است. وی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت.

نخستین ساخته‌ی سعید سلطانی، فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» نام داشت که از شبکه یک سیما پخش شد. او در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثار بسیاری برای تلویزیون و شبکه‌های یک، دو، سه و پنج (تهران) تولید کرده است. اما می‌توان گفت، بیشتر شهرت سعید سلطانی برای ساخت سریال پس از باران و ستایش است.

از سریال‌های تلویزیونی که سعید سلطانی در کارنامه هنری خود دارد، می‌توان خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه را نام برد.

1-2

عوامل سریال طوبی

  • تهیه‌کننده: سیدحامد حسینی
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • نویسنده: سید حسین امیرجهانی
  • فیلمبردار: علیرضا زرین دست

اسامی بازیگران سریال طوبی 

هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال طوبی چند قسمت است؟

این مجموعه در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد