سرنوشت محمد در فصل سوم گاندو چه خواهد شد؟

محمد از شخصیت های اصلی سریال گاندو می باشد که در دو فصل قبل تا مرز شهادت پیش رفته بود.

سرنوشت محمد در فصل سوم گاندو چه خواهد شد؟
صفحه اقتصاد -

گاندو نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران سریالی اجتماعی اکشن و جنایی است که برای پخش در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. نخستین قسمت این سریال ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد.

آیا گاندو ۳ ساخته میشود؟

بله. رئیس مرکز سیما فیلم پیرامون تولید سریال گاندو ۳ گفت: گاندو ۳ یکی از این ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و تا پایان تابستان ان شاءالله به مرحله تولید خواهد رسید.

آیا محمد در گاندو ۳ شهید شد؟

آیا محمد در گاندو شهید شد؟ هنوز به طور دقیق حضور یا غیبت محمد (وحید رهبانی) در گاندو مشخص نشده است، اما با توجه به خبر‌های ساخت سری سوم سریال گاندو می توان احتمال داد که وحید رهبانی در پایان سری دوم به شهادت نرسیده و در سری سوم نیز حضور داشته باشد.

آیا محمد در گاندو ۳ حضور دارد؟

جواد افشار، کارگردان سریال گاندو به طور غیر مستقیم گفت: محمد در گاندو زنده است و با گاندو ۳ به جمع خانواده‌ها برمی‌گردد.

نظر وحید رهبانی درباره شخصیت «محمد» در گاندو

وحید رهبانی متولد ۱۳۵۸ در تهران، فارغ التحصیلِ رشتهٔ کارگردانی تئاتر از مدرسه ملی تئاتر کانادا، هنرپیشه است.
او با بازی در مجموعه خانه ما به شهرت رسید. رهبانی تاکنون در آثار بسیاری از جمله فیلم‌های سینمایی یادگار جنوب، هناس، شیشلیک، مصلحت و مجموعه‌های گاندو ۱ و ۲، بچه‌های گروهان بلال، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و کمین حضور داشته است.

گاندو

«گاندو» به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های امنیتی جمهوری اسلامی می‌پردازد. این سریال به‌واسطه سوژه جذاب و شخصیت‌پردازی مناسب توانسته با مخاطبان زیادی با سلایق مختلف ارتباط برقرار کند. این روز‌ها در آستانه پایان «گاندو» هستیم؛ به‌همین‌دلیل با آقای وحید رهبانی بازیگر نقش «محمد» که درواقع نقش محوری این سریال است، گفت‌وگوی روزنامه جوان را با او می خوانید.


دهه شصتی‌ها شما را با سریال «خانه ما» به‌یاد دارند. آن مجموعه هم از شبکه سه پخش شد و اتفاقا در زمان خودش موفق بود. چه شد پس از پخش آن، تقریبا از مقابل دوربین دور شدید؟ آیا از هیولای شهرت فراری بودید یا شرایط این‌طور رقم خورد؟

نگرانی درباره شهرت حقیقت است؛ اما به‌طور‌همزمان مدام در حال بارگیری ذهنی بوده‌ام. در این سال‌ها، سعی کردم بیشتر به‌سمت یادگرفتن بروم و گمان کنم در آینده هم همین رویه را ادامه دهم. البته، این به‌معنای آن نیست که کار تصویری از یادگرفتن جلوگیری می‌کند؛ اما ترجیح دادم وقتم را بیشتر به این شکل بگذرانم.
ضمنا پس از برگشتم به ایران، برخی مشکلات به‌وجود آمد که همین هم باعث کم‌رنگ و خانه‌نشین شدن من شد. خدا را شکر آن مشکلات برطرف شدند و نقشم در «گاندو» هم چیزی بود که نمی‌شد به‌راحتی از آن گذشت. «محمد» نقش بسیار قشنگی بود و می‌دانستم در قلب مردم جای می‌گیرد؛ به‌همین‌دلیل، از بازی در این نقش استقبال کردم.

شخصیت «محمد» در «گاندو» با اینکه جذاب است، به دلیل مختصات مأمور امنیتی می‌تواند شمشیری دولبه باشد. نگران ریسک بازی در آن و سپس بلوکه‌شدن در چنین شخصیت‌هایی نبودید؟
به‌هیچ‌وجه نگران نبودم؛ چون می‌دانستم شخصیتی که مشغول بازی در آن هستم، با‌توجه‌به تحقیقاتم، آدمی وطن‌پرست است که برای مملکت همه کار می‌کند و جانش در دستش است. مهم‌تر از همه، این نکته برایم جذاب بود که «محمد» دنبال اسم نیست.
وقتی در ارگانی مثل پلیس عضو می‌شوید، می‌دانید با هر خدمتی که می‌کنید، درجه می‌گیرید و درمقابل دیگران مشهورتر می‌شوید؛ اما درمقابل، مشخصه مأمور امنیتی این است که اصلا دنبال اسم نیست و صرفا به‌ دنبال انجام وظیفه است و آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد. هرگز امکان ندارد چنین آدمی بد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد