زمان پخش مسابقه صد درصد از شبکه دو سیما و نحوه شرکت در مسابقه

مسابقه صد در صد از سری مسابقات زنده تلفنی است که هر روز از شبکه دو پخش می شود، در اینجا با جزئیات پخش و نحوه شرکت در مسابقه صد در صد بیشتر آشنا خواهیم شد.

زمان پخش مسابقه صد درصد از شبکه دو سیما و نحوه شرکت در مسابقه
صفحه اقتصاد -

برای بسیاری از مخاطبین و بینندگان این سوال پیش آمده است که زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه صد در صد از شبکه دوم چگونه است؟

چگونه در مسابقه صد در صد شرکت کنیم؟

اولین مسابقه زنده تلفنی، تصویری که شرکت کنندگان از منزل خودشان در هر کجای ایران در این مسابقه شرکت می‌کنند.

در این برنامه مصطفی امامی میزبان شرکت کنندگان از شهرهای مختلف است که از منزل یا محل کار خود در برنامه شرکت می‌کنند، پاسخ پرسش‌های این مسابقه از تعداد زیادی از مردم پرسیده می شود، و شرکت کنندگان بر خلاف سایر مسابقات پرسش و پاسخی که به دنبال جواب صحیح و اطلاعات عمومی هستند، باید نظر مردم راجع به موضوعات مختلف را حدس بزنند.

معرفی مسابقه صد در صد 

تهیه کننده: طه حکیمی

اجرا: مصطفی امامی

نحوه شرکت : ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۰۲۱۱

تعداد قسمت‌ها: ۱۰۰ قسمت

گروه برنامه‌ساز: خانواده شبکه دو

زمان پخش: از شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵

مسابقه-تلویزیونی-صد-در-صد-1

مسابقه صد درصد چند قسمت است؟

این مسابقه با محوریت اوقات فراغت خانواده و ایجاد سرگرمی و نشاط خانوادگی، به تهیه‌کنندگی طه حکیمی و اجرای مصطفی امامی، که در ۱۰۰ قسمت تولید شده است.

زمان پخش مسابقه صد در صد 

مسابقه صد در صد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

«صددرصد» عنوان نسل جدید مسابقات تلفنی برخط است که شرکت کنندگان از منزل خودشان در هر کجای ایران به صورت تصویری در این برنامه شرکت می‌کنند.

در «صددرصد» مردم نقش بسیار پررنگی در همه قسمت‌های برنامه دارند و علاوه بر اینکه به جای استودیو از منزل یا محل کار خود شرکت می‌کنند، پاسخ پرسش‌های این برنامه از تعداد زیادی از مردم پرسیده می‌شود، و شرکت کنندگان بر خلاف سایر مسابقات پرسش و پاسخی که به دنبال جواب صحیح و اطلاعات عمومی هستند باید نظر مردم راجع به موضوعات مختلف را حدس بزنند.

نحوه شرکت در مسابقه صد درصد 

این مسابقه در هر قسمت تا ۵۰ میلیون تومان به شرکت کنندگان هدیه می‌دهد. علاقه مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۰۲۱۱ در این مسابقه شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد