زمان پخش برنامه معرکه در عیدنوروز ۱۴۰۳ همراه با ساعت تکرار آن از شبکه ۳

برنامه معرکه یک برنامه سرگرمی و مسابقه ای است که بین دو گروه شرکت کننده برگزار خواهد شد. در این مطلب زمان پخش برنامه معرکه و مجری آن آشنا خواهید شد.

زمان پخش برنامه معرکه در عیدنوروز ۱۴۰۳ همراه با ساعت تکرار آن از شبکه ۳
صفحه اقتصاد -

معرکه عنوان یک برنامه در حوزه مسابقه و سرگرمی است که در هر قسمت دو گروه برای کسب جایزه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. اجرای این مسابقه بر عهده سید جواد رضویان است، علاقه‌مندان به مسابقه‌های تلویزیونی، می‌توانید مسابقه معرکه را ۳ روز در هفته از شبکه سه دنبال کنید. در ادامه، زمان پخش برنامه معرکه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

زمان پخش مسابقه معرکه از شبکه سه

1-7

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش مسابقه معرکه شب‌های جمعه، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۱۵:۱۵ روز بعد که زمان پخش تکرار مسابقه معرکه از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

مسابقه معرکه در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب در ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

مسابقه معرکه به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، برای سه سیما ساخته شده است.

 

مجری مسابقه معرکه

سید جواد رضویان، مجری مسابقه معرکه، در ششم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در قم به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی است. سبک نقاشی‌اش الیستراسیون، سبک تصویر سازی کودک است؛ و نارنجی رنگ مورد علاقه اوست.

رضویان سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بوده است. راهنمایی‌ها و تشویق‌های مهران باعث شد که جواد به بازیگری علاقمند شود. او در سال ۱۳۷۳ خیلی اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.

شهرت رضویان برای بازی‌های جذاب و خاصش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری از جمله پاورچین، در حاشیه ۱ و در حاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

1-7

رضویان تجربه کارگردانی هم دارد که البته نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار بگیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

جالب است بدانید جواد رضویان در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند؛ او تاکنون چند آلبوم منتشر کرده است، از میان آهنگ‌های او می‌توان به تقدیر، دلت میاد، دنیا دیگه مثل تو نداره، بانوی قصه، قسمت نمیشه انگار، میخوام تو ابرا، بیا پیشم بابا و بزن بریم اشاره کرد.

سید جواد رضویان سال‌هاست ازدواج کرده و یک فرزند به نام یامین دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد