پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت روز کار و کارگر

دکتر محمد شیخان مشاور مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل پازارگاد با صدور پیامی روز کار و کارگر را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت روز کار و کارگر
صفحه اقتصاد -

متن این پیام به شرح زیر است؛آنچه امروز در پایتخت انرژی ایران اسلامی و پارس جنوبی به عنوان مولود انقلاب اسلامی بدست آمده و جمهوری اسلامی به آن می بالد، برآمده از تلاش کارگرانی است که با اخلاص و ایمان ، شبانه روزی همت گمارده اند تا ما امروز در بخش های مهم صنعت خودکفا باشیم و توجه جهانیان را به خود جلب نمائیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش جامعه کارگری در اسلام و جمهوری اسلامی نقشی برجسته و اثرگذار است، در دین مبین اسلام، پیامبر عظیم الشان بر بوسیدن دست کارگر تأکید می ورزد و در جمهوری اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) حیات یک ملت را مرهون کار و کارگر می داند و مقام معظم رهبری کارگران را مجاهدان در راه خدا بر می شمارد، که توجه به فرمایشات این بزرگان ، جایگاه کار و کارگر را بیش از پیش با اهمیت تر می سازد.

آنچه امروز در پایتخت انرژی ایران اسلامی  و پارس جنوبی به عنوان مولود انقلاب اسلامی بدست آمده و جمهوری اسلامی به آن می بالد، برآمده از تلاش کارگرانی است که با اخلاص و ایمان ، شبانه روزی همت گمارده اند تا ما امروز در بخش های مهم صنعت خودکفا باشیم و توجه جهانیان را به خود جلب نمائیم.

بدون شک تحقق شعار سال (( جهش تولید با مشارکت مردم )) با دستان پرتوان کارگران عزیز رقم خواهد خورد و این مجاهدان عرصه کار و تولید می توانند با نقش آفرینی خود کشور را به قله های رفیع سعادت برسانند.

اینجانب ضمن گرامی داشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر، از تلاش های همه کارگران بویژه کارگران پرتلاش عرصه صنعت نفت، پتروشیمی و گاز تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال بهترین ها را برای این قشر غیرتمند و زحمتکش مسئلت می نمایم.

محمد مجاور شیخان

مشاور مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس 

و مدیرعامل شرکت پازارگاد 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد