پنجمین ماهنامه نوید آریا منتشر شد

پنجمین شماره ماهنامه کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول با محوریت زنان شاغل در این شرکت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها منتشر و در بین واحدهای مختلف شرکت توزیع شد.

پنجمین ماهنامه نوید آریا منتشر شد
صفحه اقتصاد -

پنجمین شماره ماهنامه نوید آریا، نشریه کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول (ویژه دی ماه ۱۴۰۲) در قالب ۴۸ صفحه و با مطالبی خواندنی و متنوع منتشر شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، بخش عمده‌ای از مطالب این شماره از ماهنامه، با توجه به ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، به بانوان آریاساسول اختصاص داده شده است .

روی جلد این شماره عکسی از بانوان شاغل در آریاساسول با تیتر «زنان همپای مردان در مسیر پیشرفت» خودنمایی می‌کند.

سرمقاله این شماره به قلم دکتر محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول» نوشته شده است که این شرکت را محیطی مناسب برای رشد و توسعه زنان می‌داند و به نقش و جایگاه آنان در دستیابی به اهداف آریاساسول اشاره می‌کند.

مطالب این شماره با گزارش کوتاهی از پیشتازی آریاساسول در ایجاد فرصت‌های برابر برای همه به‌ویژه زنان آغازمی‌شود و در ادامه گفت‌وگوی خواندنی داریم با بانوی مهندس واحد بازرسی برق یکپارچگی تجهیزات با عنوان راهی که آریاساسول برای زنان گشود.

در عناوین بعدی این شماره به طرح‌های توسعه‌ای آریاساسول پرداخته شده که در این شماره طرح کور دهم محور گزارش است.

در ادامه به گزارشی از جلسه‌های صبحگاهی مجتمع شرکت پلیمر آریاساسول با عنوان «جدی، کوتاه، مختصر و مفید» می‌پردازیم.

بعد از گذر از صفحات اخبار، نگاهی داریم به واحد امور گمرک، بیمه و خدمات کالا با عنوان «چراغی در تاریکی»، سپس گزارش مفصلی از چگونگی برگزاری جشنواره خلاقیت و اثربخشی که در اسفند برگزار می‌شود را مشاهده می‌کنیم .

بعد از این مطالب به صفحه جذاب عکس‌های قدیمی کارکنان یعنی صفحه نوستالژی می‌رسیم، سپس گزارشی از واحد بودجه و امور مالی آریاساسول را از نظر می‌گذرانیم .

مطلبی با عنوان «ترافیک در آموزشگاه‌های جم و پارسیان» با محوریت دوره مهارتی و آموزشی کارکنان و خانواده‌های آنها و اینفوگرافی «تداوم تولید و فروش عالی» صفحات بعدی شماره ۵ نوید آریاست .

در ادامه گفت‌وگوی خواندنی و غم‌انگیزی با آشپز رستوران آریاساسول را می‌خوانید که در فقدان همسرش، همزمان نقش پدر و مادر را برای سه فرزندش بازی می‌کند.

گفت‌وگوی ورزشی، گفت‌وگو با یکی از بازنشستگان آریاساسول و گزارش گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی صفحات بعدی این شماره هستند .

پایان بخش صفحات پنجمین شماره نوید آریا صفحات فناوری و سرگرمی است .بد نیست در پایان اشاره‌ای هم به قاب عکس تعدادی از همکاران واحد الفین داشته باشیم که در یکی از صفحات داخلی جلد منتشر شده است .امیدواریم از مطالب شماره پنجم نوید آریا لذت ببرید و ما را در ادامه انتشار این نشریه همراهی کنید .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد