نرگس سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی و عضو شورای شهر تهران کیست؟

توضیحاتی درباره نرگس سلیمانی (نرجس سلیمانی) دختر شهید حاج قاسم سلیمانی و عضو شورای شهر تهران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

نرگس سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی و عضو شورای شهر تهران کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره نرگس سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی و عضو شورای شهر تهران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، دومین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و از فرماندهان عملیات های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج در طی هشت سال دفاع مقدس شش فرزند دارد؛ یکی از آنها از دنیا رفته است و پنج فرزند دیگر به نام‌ های نرجس ، حسین ، فاطمه، زینب و رضا می باشد.

نرگس سلیمانی

نرگس سلیمانی (نرجس سلیمانی) دختر بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است!

نرگس سلیمانی

نرگس سلیمانی به عنوان کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و عضو لیست شورای ائتلاف (لیست اصوالگرایان شورای شهر تهران و به‌ سرلیستی مهدی چمران) تحت فهرست انتخاباتی لیست ایران سربلند توانست به عنوان نفر سوم پس از مهدی چمران و پرویز سروری و با کسب ۳۵۶۷۰۹ رای به ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران راه یابد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجموعه ای از چهره‌ های خدوم با سابقه انقلابی با ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل است.

نرگس سلیمانی

نرگس سلیمانی (نرجس سلیمانی) به عنوان پژوهشگر و فعال اجتماعی، بنیان‌گذار یک موسسه حقوقی می باشد.

نرگس سلیمانی در مراسم رونمایی از کتاب آثار برگزیده مهرواره "همچون پدر؛ مهربان"، دلنوشته‌ ای را منتشر کرد؛ متن دلنوشته به شرح زیر است:

سلام قولا من رب رحیم

سلام علیکم

نمایشگاه محل عرضه فرهنگ است و کتاب جایگاه ثبت و ضبط آن، هر نمایشگاهی محدود در زمان و مکان است؛ مگر آن که از هر دو بند وقت و محل رهایی یابد و این رهایی برای مرتبه نخست از مجرای کتابت موجب آزاد گشتن از قید زمان گردید و با نسخه برداری بند مکان نیز برداشته شد. کتاب، ناجی فرهنگ است. ابزار انتقال پیام ادیان الهی است و در طول چندین هزار سال توانسته است این هویت اصیل خود را حفظ نماید. امروز در دوره پدید آمدن ابزار نو و تازه در دنیای مبتنی بر اسباب بدیع و پیدایش روش‌های نوین جهت انتقال مفاهیم و حتی تغییر شکل در خود کتاب و روش‌های نشر و انتقال آن کماکان در گروه‌های سنی نوباوه، خردسال، نوجوان کتاب به شکل سنتی نقش‌هایی برای ارتباط فرهنگی بر عهده دارد و هنوز این کتاب است که دوستی بی آزار، دانا و مهربان برای همه فرزندان ماست.

از سوی دیگر توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کلام گوهربار ایشان در باب پدیده‌ های اجتماعی و فرآورده‌ های تاریخ انقلاب همچنین اشارات مکرر ایشان نسبت به قدر دانستن و انتشار روایات درست و در دسترس جوانان قرار دادن این ابزار‌های انسان ساز و راهنما در قالب کتاب امری است مهم و خطیر؛ علاوه بر آن معظم له توجه و انعکاس خاطرات شفاهی را نیز در قالب کتاب به عنوان یک ابزار کاربردی و حتی ارجح در بهار و خزان سال ۱۳۹۲ تأیید فرموده اند.

هر چند هیچ عمل فرهنگی زمین کامل نیست و برای نیل به کمال بایستی پس از تولید هر فرآورده فرهنگی در بازبینی و تجدید ارزیابی نسبت به روش‌ ها و حفظ اصالت پیام اقدام نمود.

در خاتمه بخشی از یادداشت پدر شهیدم بر یک کتاب نقل می‌گردد:

این خاطره ارزشمند و تکان دهنده که از یک عملیات سنگین ویژه هیجان انگیزتر است، نباید به این سادگی پردازش شود.

در واقع حضور همه اقشار مردم از خُرد و کلان در مراسم بدرقه نهایی سربازشان امری آنچنان فرهنگی است که رهبری جوهر آن را در قالب یک مکتب قابل شناخت تبیین فرمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد