صفحه اقتصاد بررسی می کند:

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های علی رمضانی ، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در صفحه اقتصاد منتشر شد!

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یاسر احمدوند ، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی رمضانی را به سمت مدیرعاملی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، ایوب دهقان‌ کار عهده دار مسئولیت مدیرعاملی خانه کتاب و ادبیات ایران بوده است.

در حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به علی رمضانی اینچنین آمده است:

نظر به توانمندی‌ ها و شایستگی‌ های جنابعالی در حوزه فرهنگ و کارآمدی و روحیه انقلابی و بر اساس مصوبه هیئت محترم امنا به‌ عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌ شوید. امید است این موسسه مهم نقش موثر خود را در ساماندهی امور محوله و وظایف و ماموریت‌‎ها به خوبی ایفا کند. بازآفرینی روحیه نشاط و امید در موسسه، بهره‌ مندی از توانایی همکاران ارزشمند و انضباط و کار سخت و هدفمند مسیر دستیابی به توفیق در خدمت به فرهنگ ایران عزیز است. همراهی و مشورت صاحب‌ نظران خیرخواه عرصه فرهنگ در ساماندهی و پیشبرد امور ضروری است.

علاوه بر این، علی رمضانی به سمت دبیری بیست‌ و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نیز منصوب شد.

در حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به علی رمضانی اینچنین آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت دبیر بیست‌ و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌ شوید. امید است با بهره‌ گیری از همه ظرفیت‌ ها و تعاملی سازنده با صاحب‌ نظران و نهادها و سازمان‌ های ذی‌ ربط در پیشبرد امور موفق باشید.

درباره علی رمضانی بد نیست بدانید وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته ی الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران می باشد؛ البته او در حال حاضر مشغول نگارش رساله دکتری خود در رشته ی الهیات و معارف اسلامی است.

از جمله سوابق مدیریتی و حرفه ای وی می توان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشاور طراحی و برنامه‌ ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، عضو شورای سیاستگذاری دومین دوسالانه کارتون کتاب، عضو شورای سیاستگذاری مجله سروش هفتگی، سردبیر ماهنامه زمانه، عضو شورای سیاستگذاری دو دوره جشنواره کتابخوانی رضوی (ع)، رئیس هیات مدیره شرکت کتابشهر ایران، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه جوان، رئیس هیات مدیره کانون اندیشه جوان، عضو هیات مدیره شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیات مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد