صفحه اقتصاد بررسی می کند:

مسعود گنجی رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مسعود گنجی استاد دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان در صفحه اقتصاد منتشر شد!

مسعود گنجی رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های مسعود گنجی رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمدعلی زلفی‌ گل ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود گنجی را به سمت ریاست صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، ناصر مطیعی عهده دار مسئولیت ریاست صندوق رفاه دانشجویان بوده است.

در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به مسعود گنجی اینچنین آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر مبنای مصوبه هیئت امنای آن، به موجب این حکم به سمت رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب می‌ شوید.

انتظار می‌ رود با روحیه جهادی و پیروی از آموزه‌ های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی در جذب و توزیع بهینه منابع در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی با به‌ کارگیری همه ظرفیت‌ ها و همکاری و هم‌ افزایی کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دستگاه‌ های پشتیبان برای ارائۀ تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ارتقای رفاه آنان با رویکرد عدالت محوری و توجه ویژه به اقشار ضعیف، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای (مدظله‌ العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

مسعود گنجی (متولد سال ۱۳۴۲ شمسی در اردبیل) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی آمار از دانشگاه شهید بهشتی تهران، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی آمار از دانشگاه دهلی هند و فارغ التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته ی آمار و ریاضی از دانشگاه دهلی هند می باشد (دارای درجه استاد تمام یا پروفسور). وی استاد گروه آمار و کاربردهای دانشگاه محقق اردبیلی است.

از جمله سوابق حرفه ای و کاری وی می توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی استان اردبیل، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، دبیری سی امین کنفرانس بین‌ المللی ریاضی ایران، تاسیس و راه اندازی ۶ واحد دانشگاهی در شهرهای مختلف استان (دانشگاه پیام نور)، ساخت و خرید ۱۶ ساختمان دانشگاهی در شهرهای مختلف استان (دانشگاه پیام نور)، ساخت و تکمیل ۸ ساختمان دانشگاهی (دانشگاه محقق اردبیلی) و همچنین ریاست دانشگاه محقق اردبیلی و همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان اردبیل اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد