مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

بیش از ۴۳۰۰ مورد بازرسی اصناف در منطقه آزاد انجام شد

از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بیش از 4 هزار 380 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، در قشم انجام شده است.

بیش از 4300 مورد بازرسی اصناف در منطقه آزاد انجام شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه بیش از 4 هزار 380 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه‌های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم انجام شده است.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این مدت 459 مورد اخطاریه و 500 مورد تذکر شفاهی برای اصناف فعال صادر گردیده است.
وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست امسال جاری 64 مورد شکایت کتبی از صنوف مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
امیری تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان مردادماه 14 مورد درخواست پلمب واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته و بیش از 13 مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال گردیده است.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ در این مدت تعداد 66 مورد اقلام مختلف غیرمجاز به وزن بیش از 2 هزار و 381 کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد