با هدف بررسی مشکلات و موانع مربوط به فعالیت‌های تجار فعال در منطقه آزاد چابهار صورت گرفت ؛

میز خدمت/تکریم ارباب رجوع و تسریع روند فعالیت‌های تجار

حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مدیریت های گمرکی و بازرگانی سازمان‌ از صبح شنبه ۵ آبانماه تا پایان روز کاری، با هدف ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات مدیریت های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی سازمان از طریق میز خدمت، از نزدیک با دغدغه‌ها و نیازهای آنان، با ایشان بحث و گفتگو کرد.

میز خدمت/تکریم ارباب رجوع و تسریع روند فعالیت‌های تجار
صفحه اقتصاد -

حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور در مدیریت های گمرکی و بازرگانی سازمان‌ از صبح شنبه ۵ آبانماه تا پایان روز کاری، با هدف ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات مدیریت های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی سازمان از طریق میز خدمت، از نزدیک با دغدغه‌ها و نیازهای آنان، با ایشان بحث و گفتگو کرد.

حمیرا ریگی، در دیدار رودر رو با فعالان اقتصادی تصریح کرد: تکریم و خدمت به ارباب رجوع ضرورت دارد و هدف از این میز خدمت،  برای مردم است و ما موظف به  اجرای این امر شایسته می باشیم.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد