۱۹ کانون فرهنگی هنری مساجد جزیره قشم تجلیل شدند

در آستانه سی و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان کانون های فرهنگی هنری مساجد جزیره جهانی قشم تجلیل شدند.

19 کانون فرهنگی هنری مساجد جزیره قشم تجلیل شدند
صفحه اقتصاد -

ادریس راموز در این جلسه بیان داشت: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد و تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر از جمله مهمترین کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: مساجد جزو مهمترین ارکان ها برای توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاهای کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به شمار می روند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و تقویت امور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ساماندهی و کمک به راه اندازی و تجهیز این کانون ها زمینه را برای ایفای نقش موثر مساجد در توسعه فرهنگی فراهم نماییم.

راموز تاکید کرد: همچنین دقت داریم تا در حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، هویت مستقل آنها به عنوان میعادگاهی برای دورهم آمدن فرهنگ دوستان و هنرمندان انقلابی حفظ گردد.

براساس این گزارش، هم اکنون 19 کانون فرهنگی و هنری مساجد در منطقه آزاد قشم در حال فعالیت است و 10 کانون نیز در حال سپری ساختن مراحل ثبت می باشد.

حدود 2600 تن از اهالی شهرها و روستاهای جزیره عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند که 60 درصد این رقم جمعیت شهرنشین و 40 درصد جمعیت روستانشین می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد