صفحه اقتصاد بررسی می کند:

سعید توتونچی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کیست؟

توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های سعید توتونچی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی در صفحه اقتصاد منتشر شد!

سعید توتونچی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های سعید توتونچی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. داود منظور ، رئیس سازمان امور مالیاتی ایران در حکمی سعید توتونچی ، پژوهشگر و تحلیلگر مسائل اقتصاد ایران را به سمت سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، نادر جنتی عهده دار مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی بوده است! وی در حکمی به عنوان مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

اما داود منظور ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی ایران در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی ایران با تاکید بر اینکه عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی و همچنین قانون مداری جزو اصول مهم و حیاتی خدمت‌ گزاری در دولت سیزدهم محسوب می شوند، عنوان داشت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و دیگر منویات مقام معظم رهبری بایستی در تمامی سیاست ها و برنامه های نظام مالیاتی مورد توجه قرار گیرد. روزآمدسازی طرح جامع نیروی انسانی سازمان با تاکید بر استقرار نظام شایسته گزینی و شایسته سالاری در ستاد و واحدهای تابعه، بهبود ساختار تشکیلاتی سازمان با رویکرد کارآمدسازی، چابک سازی و یکپارچگی سازمانی و همچنین برنامه ریزی و نظارت موثر به منظور ارتقای سلامت نظام اداری بایستی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع به شکل موثر و کارآمد پیگیری و اجرایی شود.

درباره سعید توتونچی بد نیست بدانید وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته ی اقتصاد نظری و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی و در حال حاضر نیز دانشجوی دکتری تخصصی در رشته علوم اقتصادی می باشد.

او پیش از این معاون امور استان‌ های وزارت اقتصاد و دارایی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد