نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + جزئیات اینترنت رایگان

در این خبر به توضیحاتی درباره نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل و جزئیات اینترنت رایگان پرداخته شده است.

نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + جزئیات اینترنت رایگان
صفحه اقتصاد -
اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود به روش های زیر دریافت کنید.

یکی از آسان ترین روش هایی که می توان از طریق آن از ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان همراه دریافت کرد این است که برنامه ایرانسل من را از سایت رسمی ایرانسل دانلود کنید و نصب کنید.

البته در این روش فقط یک بار آن هم زمانی که برای اولین بار شماره خود را وارد برنامه ایرانسل من می کنید می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای این کار کافی است “ایرانسل من” را در بازار جست و جو کنید و بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط نیاز به وارد کردن شماره موبایل تان است و انتخاب یک رمز و سپس بعد از ورود به برنامه یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت خواهید کرد.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

اینترنت رایگان ایرانسل روزانه یک گیگ به صورت نامحدود

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگامی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.

نکته : شما می توانید شماره هایی را به صورت رندوم وارد کنید و از غریبه ها دعوت به استفاده از برنامه ایرانسل من کنید.

5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها با ویرایش اطلاعات

همه مشترکان اعتباری اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل می ‌توانند اطلاعات کاربری (پست الکترونیک و شماره تلفن همراه) خود را به‌ روز رسانی کنند و یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی هفت روزه هدیه بگیرند.

این بسته پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه (از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده) کاربر، فعال خواهد شد. برای ویرایش اطلاعات خود به این صفحه مراجعه کنید.

1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب اپلیکیشن لنز

شما با نصب اپلیکیشن لنز که برای ایرانسل است هم می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. همینطور با دعوت دوستان تان از استفاده از لنز هم می توانید یک گیگ نت رایگان ایرانسل بگیرید.

برای این کار باید از همان برنامه ایرانسل من استفاده کنید. در قسمت دعوت از دوستان برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل به صورت پیشفرض دعوت به نصب دو اپلیکیشن ایرانسل من و لنز برای دوستان تان پیامک می شود.

و در این صورت هم دوباره می توانید روزی یک گیگ اینترنت رایگان همراه ایرانسل دریافت کنید.

20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با ترابرد به ایرانسل!

اگر شماره ای غیر از ایرانسل دارید می توانید آن را به ایرانسل انتقال دهید و 20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. یعنی اگر مثلا شماره ای در اپراتور همراه اول دارید می توانید آن را به ایرانسل منتقل کنید بدون اینکه شماره شما تغییر کند. و از مزایای ترابرد به ایرانسل یعنی آنتن دهی فوق العاده، سرعت اینترنت بالا و دیگر امکانات آن استفاده کافی را کنید.

برای ترابرد به ایرانسل هم می توانید از این صفحه و هم اینکه به صورت حضوری از نمایندگان فروش ایرانسل اقدام کنید. ولی این را بدانید که ترابرد به ایرانسل کاملا رایگان خواهد بود.

البته از دیگر مزایای ترابرد به ایرانسل دریافت هدایای چون 1000 دقیقه مکالمه رایگان، ارسال 1000 پیامک رایگان و 1000 مگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای سیمکارت های دائمی است.

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با استفاده از سرویس شارژ خودکار

مشترکان ایرانسل با استفاده از سرویس “شارژ خودکار” می توانند به صورت خودکار قبض سیم کارت دائمی خود را پرداخت کرده و یا سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند. مراحل استفاده از سرویس شارژ خودکار را در این صفحه می توانید ببینید.

با فعالسازی و اولین استفاده از این سرویس یک گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌ کنید. همچنین با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۲۱ و دعوت از آنها به فعالسازی این سرویس، هر دو از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان لذت ببرید.

دریافت ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل 4 ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • الاهه رمضانی

    عالی

  • علی

    این ترفندات کهنه شده،برای رای

  • حسن نظرزاده

    ریگان ینترنت ایرانسل

  • عبدالله

    عالی

  • ممممم

    چرا برای من نمیشه رایگان نمیده کد رو میزنم همه اینترنت ها پولی هست

  • حبیب

    عالی

  • ناشناس

    چیزیکه رایگان باشه اتومات فعال میشه

  • سام راد

    دوستان گوش ندید الکی و باید شما از ایرانسل من داخل پیشنهاد ها می تونید اینترنت رایگان داشته باشید برای سیم کارت های جدید و بدون استفاده که جدیدن وارد ایرانسل من شدن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد