پاکسان در مسیر توسعه بازار‌های صادراتی؛

از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات

طی روزهای اخیر شركت پاكسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شركت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری بود.

از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات

با هدف توسعه روابط و افزایش مشتریان صادراتی، طی روزهای اخیر شركت پاكسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شركت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری بود.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی شركت پاكسان، با توجه به ظرفیت‌های شركت پاكسان در بخش صادرات و تجارت خارجی با بیش از ۲۵ كشور، بهبود فرایندهای صادرات محصولات در این مجموعه در اولویت سیاست های بازاریابی و توسعه فروش این شركت قرار گرفته است.

برهمین اساس در هفته ای كه گذشت، شركت پاكسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شركت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری از كشورهای ایتالیا، كنیا، افغانستان، تاجیكستان، لبنان و تركیه بود.

دراین راستا، یوواچف ویاچسلاو معاون توسعه و نادژدا زاخاژوا مدیر اجرایی شورای تجاری روسیه و ایران از شركت پاكسان بازدید و ضمن دیدار با سرپرست این شركت در زمینه همكاری های دوجانبه در حوزه تولید و فروش محصولات شوینده و بهداشتی گفت وگو كردند.

لازم به ذكر است، بر اساس گزارش واحد بازاریابی و فروش خارجی شركت پاكسان، میزان فروش روزانه و ارسال محصولات در هفته اخیر شتاب قابل توجهی به خود گرفت و تنها طی روزهای اخیر حجم قابل توجهی از محصولات تولیدی این شركت با برندهای برف، پوش، اركید، گلنار، پراید و سردا به مقصد كشورهای تركمنستان، عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و پاكستان صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد