محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان:
سه رویکرد مطالعه، آموزش، توانمندسازی و جلب مشارکت سایر ذینفعان؛ الگوی جدید فولاد مبارکه اصفهان در حوزه مسئولیتهای اجتماعیست
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در پنل تخصصی الگوی نوین مسئولیت اجتماعی گفت:سه رویکرد مطالعه آموزش و توانمندسازی و جلب مشارکت سایر ذینفعان الگوی جدید فولاد مبارکه اصفهان در حوزه مسئولیتهای اجتماعیست.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در پنل تخصصی الگوی نوین مسئولیت اجتماعی گفت:سه رویکرد مطالعه آموزش و توانمندسازی و جلب مشارکت سایر ذینفعان الگوی جدید فولاد مبارکه اصفهان در حوزه مسئولیتهای اجتماعیست.
محمد جواد براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در پنل الگوی نوین مسئولیت اجتماعی که در حاشیه نمایشگاه متافو ۲۰۲۴ در محل نمایشگاههای دائمی تهران در حال برگزاریست گفت:مسئولیت اجتماعی اساسش شکلگیری فولاد مبارکه اصفهان بود جوانانی که در فضای جنگ و تحریمها با شور انقلابی وظیفه خود دانستند که بستری را ایجاد کنند که کشور در مسیر متفاوتی قرار گیرد باعث شدند تا امروز شاهد مجموعه ای باشیم که شعارش فولاد مبارکه اصفهان به وسعت ایران است.
براتی افزود: ما برای ارتقا و بالندگی نیاز به صنعت فولاد داریم چرا که در شان نزول آیات قرآن نیز واژه حدید مشاهده میشود.
براتی ادامه داد: باور به اینکه فولاد مبارکه در زمان جنگ ساخته شود و بانی توسعه و تحول شود وجود نداشت.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان افزود: صنعت به این بزرگی حتماً پیرامون خود را تحت الشعاع میگذارد تاثیرات فولاد مبارکه تا دشت گاوخونی اصفهان پیش خواهد رفت تا همه مناطق با هم رشد متوازن داشته باشند چرا که چنین نگاهی در تفکر سازندگان فولاد مبارکه وجود داشته است.
وی افزود: فولاد مبارکه با ورود به حوزههای مختلف سعی کرده که همانند تولید نقش آفرینی موثری داشته باشد چرا که اگر بسیاری امور در حوزه مسئولیت اجتماعی توسط فولاد مبارکه اصفهان انجام نشود توسط هیچ شرکتی در سطح منطقه انجام نخواهد شد.
براتی افزود: فلسفه وجود فولاد مبارکه مسیری ماندگار برای خلق آینده بهتر است که این اتفاق بهتر فولاد مبارکه خواهد بود.
مدیر روابط عمومی فولاد اظهار کرد: که از سال گذشته این واحد تولیدی به فکر بهبود فضای مسئولیت اجتماعی بر اساس یافتن مسئله و حرکت به سمت راه حل آن است که پتانسیل آن با همراهی مردم تقویت میشود.
براتی توضیح داد: تقویت، شناسایی و ایجاد سه رکن مسیر جدید مسئولیت اجتماعی در فولاد مبارکه هستند اقدامات ما بر اساس مطالعاتی خواهند بود که باید توسعه پیدا کند.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در پایان گفت: سه رویکرد مطالعه آموزش و توانمندسازی و جلب مشارکت سایر ذینفعان الگوی جدید فولاد مبارکه اصفهان در حوزه مسئولیتهای اجتماعی است که پس از به بلوغ رساندن اشاعه و عرضه خواهد شد.
نظر شما