معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران مطرح کرد:

جزییات عرضه خودروهای وارداتی

معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی، از فرآیند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌منظور پیش‌شرط ثبت نام خودروهای وارداتی خبر داد.

جزییات عرضه خودروهای وارداتی
صفحه اقتصاد -

 مهدی ضیغمی با اشاره به زمان عرصه خودروهای وارداتی، گفت: از  دوشنبه ۱۸ تیر فرایند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌منظور پیش‌شرط ثبت نام خودروهای وارداتی آغاز شده است. 

به گفته رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران؛ متقاضیان تا پنجشنبه ۲۱ تیر برای وکالتی کردن حساب خود مهلت دارند.

ضیغمی با بیان اینکه از ۱۹ تیر فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز خواهد شد، افزود: پس از این عرضه مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت در واقع این عرصه آخرین عرضه‌ای است که ثبت نام کنندگان سال ۱۴۰۱ اولویت انتخاب دارند. به بیان دیگر نوبت ثبت نام کنندگان فقط در عرصه هفته بعد معتبر است و پس از آن دیگر معتبر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در این عرضه دیگر شاهد تکرار تجربه خودروهای برقی نخواهیم بود و صف‌ تشکیل نخواهد شد؛  پس از اولویت‌بندی افرادی که خارج از ظرفیت خودرو انتخابی باشند عدم تخصیص خواهند خورد.

گفتنی است در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

 پیشتر ضیغمی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری نزدیک به ۷۸۰۰ خودرو ترخیص شده و بیش از ۱۶ هزار خودرو هم در گمرکات کشور وجود دارند که در حال طی فرایند ترخیص هستند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد