معاونت مهندسی شرکت “مهندسی بیتا طرح نوآور” خبر داد:

ثبت رکورد ماهانه پیشرفت مهندسی پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس

معاونت مهندسی شرکت بی‌تا طرح نوآور از رکورد ۸درصدی پیشرفت مهندسی پروژه احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید پارس توسط این شرکت به عنوان بازوی مهندسی “ایریتک” در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

ثبت رکورد ماهانه پیشرفت مهندسی پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس
صفحه اقتصاد -

دکتر علی فردوسی در این خصوص بیان کرد: در گزارش‌ اردیبهشت ماه شرکت بیدک، موفقیت پیشرفت ۸ درصدی مهندسی پروژه احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید پارس که به عنوان یکی از طرح‌های پیشران اقتصادی کشور با ظرفیت سالانه تولید یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در استان فارس در حال اجراست، ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، وی تصریح کرد که رکورد پیشرفت ۸ درصدی پروژه فولاد اقلید پارس در اردیبهشت ماه امسال، به همت واحدهای توانمند مهندسی شرکت بی‌تا طرح نوآور رقم خورده است.

فردوسی با اشاره به اینکه در گزارش‌ اردیبهشت ماه شرکت، تعداد کل مدارک تهیه شده در این پروژه به ۷۱۵ فقره رسید که از این میزان، ۵۰۸ مدرک مرتبط بدون اصلاح و سایر مدارک نیز با ویرایش‌ ارسال شدند، گفت: پیشرفت مهندسی ۸ درصدی در پروژه احیا مستقیم شرکت فولاد اقلید ، بدون ایجاد توقف در فعالیت‌های مهندسی سایر پروژه‌های شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) حاصل شده است.

لازم به ذکر است که تعداد کل مدارک تولید شده در پروژه های مختلف در بازه زمانی گزارش دهی در اردیبهشت ماه بیش از ۱۵۰۰ مدرک می باشد که معادل ۱۳ مدرک به ازای هر کارشناس طراحی می باشد و این در نوع خود قابل توجه است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری و مساعدت مدیر عامل محترم کارفرما، آقای دکتر شریفی و مجری طرح آقای دکتر خرمی و نیز همراهی مشاور پروژه، موانع پیش رو رفع و مسیر پیشبرد جبهه‌های کاری و مهندسی پروژه فراهم شد و با تلاش های دکتر پورشهسواری مدیر پروژه و حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت ایریتک، آقای دکتر مستقیمی، زمینه لازم جهت سرعت دهی به فعالیتهای مهندسی فراهم شد که به دنبال آن، ما موفق به ثبت این رکورد شدیم.

معاونت مهندسی شرکت بیدک در پایان ضمن ابراز تشکر و قدردانی از همکاران پروژه فولاد اقلید و همکاری‌ها و پیگیری‌های مجدانه مدیران عامل شرکت‌های ایریتک و بیدک، یادآور شد: ثبت این موفقیت مرتبط با تهیه مدارک مهندسی در واحدهای سیویل، سازه و معماری، برق، ابزار دقیق، فرایند، مکانیک و یوتیلیتی و پایپینگ بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد