جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) به مناسبت دهه فجر برگزار شد

جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) دویست‌دستگاه فولاد خوزستان ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان، اولیا و دانش‌آموزان مدارس امام حسین (ع) برگزار شد.

جشنواره فرهنگی و هنری مدارس امام حسین (ع) به مناسبت دهه فجر برگزار شد
صفحه اقتصاد -

در این جشنواره که با برگزاری مسابقات ورزشی، پخت نان محلی، اجرای سرود، پخت غذا خیریه و تئاتر همراه بود، تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی از امید به آینده با تربیت نسل انقلابی دانش‌آموزان سخن گفت و افزود: مدارس محل تربیت و پرورش نسل‌های آینده برای ساختن ایران آباد هستند. شرکت فولاد خوزستان برای تربیت نسل انقلابی و مسؤلیت‌پذیر از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

به گزارش روابط‌عمومی فولاد خوزستان، تقوی در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد، غلبه بر کفر جز با اراده و پیروی از ولایت فقیه ممکن نیست‌. امام خمینی (ره) با روشنگری و رهبری جوانان آگاه آن زمان، ابهت غرب و شرق را درهم شکست و حکومت اسلامی را در ایران نهادینه کردند. دانش‌آموزان وظیفه دارند با تاسی از مکتب اسلام، اهتمام ویژه‌ای به یادگیری درس و اخلاق داشته باشند و برای رقم زدن فردایی بهتر، تلاش کنند.

در ادامه نظرعلی کیانی مدیر مدارس امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را نقطه عطف احیا ناب محمدی (ص) دانست و افزود: انقلابی که در ۴۵ سال پیش علیه طاغوت شاهنشاهی رقم خورد، به دنیا ثابت کرد، ظلم پایدار نیست و با اراده و پیروی از رهبران دینی می‌توان ظلم را ریشه‌کن‌ کرد.

کیانی دانش‌آموزان را به مرور تاریخ کشورمان دعوت کرد و گفت: تاریخ ایران اسلامی سراسر حماسه و پیروزی است. از ورود اسلام به کشور تا نابودی حکومت شاهنشاهی. از مقاومت جانانه در هشت سال دفاع مقدس تا موفقیت‌های علمی، دفاعی و فرهنگی در جهان. هر کدام از دانش‌آموزان می‌توانند با تلاش و ممارست آینده‌ساز کشور باشند و موفقیت‌های پیش‌رو را رقم بزنند.

گفتنی است، درآمد حاصل از فروش غذا و نان محلی در این جشنواره فرهنگی و هنری به امور خیریه اختصاص داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد