پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت دهه فجر

مهندس مهدی زحمتکش، مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت دهه فجر
صفحه اقتصاد -

در پیام مهندس مهدی زحمتکش آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به کشور و آغاز فصل نوینی از تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

انقلاب اسلامی که با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران و با دستان خالی به پیروزی رسید، سرآغاز دوره ای شد که ثمره آن امروز به بار نشسته است.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‌های مختلف از جمله: اجتماعی، فرهنگی، علمی و از همه مهمتر، عرصه‌ی صنعتی در کشور عزیزمان ایران اسلامی صورت گرفت و روز به روز شاهد دستاوردهای غرور آفرینی در عرصه‌های مختلف دیگر با همت و تلاش همه‌ی متخصصین و دلسوزان کشور هستیم و خواهیم بود.

امروز پس از گذشت چهل و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شاهد پیشرفت در حوزه‌های صنعتی از جمله صنعت آلومینیوم کشور هستیم و قدم‌های موثر و ماندگاری در این صنعت حیاتی و بسیار مهم برداشته‌ایم.

بر خود می‌بالم که کارکنان و متخصصین شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در سنگر تولید در حال خدمت‌رسانی موثر برای کشورمان ایران اسلامی هستند و برای توسعه و پیشرفت کشور، همت خود را به کار گرفته و در این مسیر قدم برمی‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدای معظم این انقلاب عظیم؛ در بهاری دیگر، فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان و خانواده بزرگ شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سعادت و خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مهدی زحمتکش

مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد