انتصاب مدیران مطالعات فنی و اقتصادی ، مهندسی سازمان و فناوری اطلاعات و مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی ایدرو،  در حکم انتصاب علیرضا گرشاسبی  به سمت  مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری بر شناسایی و معرفی

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در احکام جداگانه ای مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری ، مدیر مهندسی سازمان ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو منصوب کرد.

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی ایدرو، در حکم انتصاب علیرضا گرشاسبی به سمت مدیر مطالعات فنی ، اقتصادی و توازن سرمایه گذاری بر شناسایی و معرفی سرمایه گذاری در مناطق کشور به ویژه کمتر توسعه یافته صنعتی با تاکید بر توازن سرمایه گذاری در کشور تاکید شده است .

همچنین در حکم انتصاب مازیار ماهری به سمت مدیر مهندسی سازمان ، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بر بررسی و ارزیابی نیازهای جدید فناوری اطلاعات ایدرو ، تدوین و اجرای برنامه های ارتقای امنیت فضای مجازی و سیاست ها و استراتژی های مرتبط با فناوری و اطلاعات اشاره شده است .

در حکم سید مجید موسوی به سمت سرپرست مدیریت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه ایدرو نیز بر بهره گیری از توان و امکانات و هماهنگی کلیه بخش های ایدرو جهت اجرای طرح های صنعتی و مناطق ویژه تصریح شده است .

علیرضا گرشاسبی دانش آموخته دکتری تخصصی علوم اقتصادی است و عضویت هیات علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی را در رزومه خود دارد .

مازیار ماهری کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات است و مدیریت فناوری اطلاعات صندوق بازنشستگی فولاد، مدیریت آموزش های مجازی و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت صنعتی و رئیس اداره مهندسی فرایندها ایدرو از سوابق کاری وی به شمار می رود .

سید مجید موسوی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و ریاست هیات مدیره شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس ، مدیریت ارزیابی عملکرد و نظارت بر طرح ها و نظارت بر ارزشیابی و مدیر تشکیلات و منبع انسانی ایدرو را در سوابق خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد