غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دوازدهم کیست؟

انتخابات هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول برگزار شد و بر این اساس غلامرضا تاجگردون رئیس این کمیسیون شد. زیما

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دوازدهم کیست؟
صفحه اقتصاد -

ظهر امروز انتخابات هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون رئیس و مهرداد لاهوتی و فریدون همتی به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

الهام آزاد و محسن بیگلری به عنوان دبیران و محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

عصر امروز انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول برگزار و غلامرضا تاجگردون رئیس این کمیسیون شد.

همچنین مهرداد لاهوتی و فریدون همتی به عنوان نواب رئیس، الهام آزاد و محسن بیگلری به عنوان دبیران و محمد مهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

بیوگرافی غلامرضا تاجگردون

غلامرضا تاجگردون  (زادهٔ ۱۳۴۵) سیاستمدار، اقتصاددان و مدرس دانشگاه ایرانی است که هم‌اکنون در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت فعالیت می‌کند.

وی پیش‌تر در دوره‌های نهم و دهم، به‌عنوان نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی حضور داشت. در دوره یازدهم مجلس اعتبارنامه وی به دلیل اتهامات مالی در مجلس رد شد اما صلاحیت او برای نامزدی در انتخابات دوره دوازدهم تأیید شد.

وی مدرک کارشناسی ارشد سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی را دارد و فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۶۸ در وزارت امور اقتصادی و دارایی آغاز کرد.

او از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی این وزارتخانه بود و از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳ ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰ نیز ریاست سازمان مدیریت استان فارس را برعهده داشت. از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ معاون امور مجلس و استان‌ها و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود. نامه مخفیانه عبدالعلی رحیمی مظفری به او در جریان رد اعتبارنامه وی، انتقادات هر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب را در پی داشت. او در سال ۱۳۸۶ عضو هیئت مدیرهٔ شرکت پتروشیمی گچساران، یکی از زیرمجموعه‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده‌است.

سوابق و فعالیت ها:
- عضو هئیت علمی دانشگاه
- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
تحصیلات:
- دکتری اقتصاد

 
 
 
 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد