فال حافظ آنلاین ویژه شب یلدا ۱۴۰۲ + تفسیر

در این پست از صفحه اقتصاد فال حافظ یلدا ۱۴۰۲ به عبارتی فال حافظ آنلاین ویژه شب یلدا ۱۴۰۲ آماده کرده ایم. ابتدا نیت فراموش نشود و فاتحه ای هم به روح حضرت حافظ بفرستید.

فال حافظ آنلاین ویژه شب یلدا ۱۴۰۲ + تفسیر
صفحه اقتصاد -

یلدا یا همان شب چله یکی از واژه هایی ست که با شنیدنش یکسری خاطرات قشنگ و مشترک برای همه تداعی می شود. از انشاء شب یلدا گرفته تا دوره‌م جمع شدن فامیل، انارهای دونه یاقوتی، خواندن اشعار حافظ ، پهن کردن سفره شب یلدا و قصه شنیدن زیر کرسی.

این شب بلندترین شب سال می باشد که از شامگاه پنجشنبه ۳۰ آذر تا بامداد روز جمعه اول دی ماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا ، با کتاب حافظ فال می گیرند.

برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می گیرد ابتدا نیت می کند، یعنی در دل آرزویی می کند. سپس به طور تصادفی صفحه ای را از کتاب حافظ می گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحه ای می خوانند و سپس کتاب حافظ را می بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می گشایند و فال خود را می خوانند.

فال حافظ شب یلدا ۱۴۰۱

فال حافظ ۳۰ آذر شب یلدا ۱۴۰۲

متولدین فروردین

زاهد برو که طالع اگر طالع من است

جامم به دست باشد و زلف نگار هم

مژده بزرگی در راه است و برکت‌های خداوند به سوی شما سرریز می‌شود. از عقل خودت کمک بگیر و بر احساساتت مسلط شو تا لغزش شما کمتر شده و رسیدن به مقصود آسان‌تر شود. به خوش‌شانسی خودت اعتقاد داری ولی مراقب باش غرور بی‌جا باعث نشود به راه‌هایی بروی که بن‌بست باشند. روزهای خوبی پیش‌رو داری.

متولدین اردیبهشت

چندان که گفتم غم با طبیبان

درمان نکردند مسکین غریبان

اتفاق بدی برایت افتاده و شما در پذیرش آن مشکل داری. مطمئن باش این دوران بد هم می‌گذرد به شرط آن که با بی‌صبری و کم‌تحملی دست به کاری نزنی که اوضاع را بدتر کنی. ناامیدی به خودت راه نده، درس گرفتن از این اشتباه و خطا می‌تواند چراغ راه آینده‌ات باشد. به زودی خبری می‌شنوی و از بند این غم آزاد می‌شوی.

متولدین خرداد

از پای تا سرت همه نور خدا شود

در راه ذوالجلال چو بی پا و سر شوی

ایمانت را قوی‌تر کن تا در سراشیبی زندگی نیفتی. در آرامش به اهدافت فکر و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کن و از مشکلات پیش‌رو، ترسی به دل راه نده. با پیشنهادهایی مواجه شده‌ای که آینده‌ای روشن برایت ترسیم می‌کند ولی خودت هم می‌دانی اگر در این راه‌ها قدم بگذاری، مجبوری حقی از دیگران ضایع کنی. راه درست را برو تا دچار عذاب وجدان نشوی.

متولدین تیر

غم گیتی گر از پایم درآرد

به جز ساغر که باشد دستگیرم

از اشخاصی که دوستی آنان به شما ثابت نشده، امید یاری و کمک نداشته باش. شما از درون و ذات دیگران بی‌خبر هستی پس در مورد دیگران به راحتی و آسانی قضاوت و تصمیم‌گیری نکن. پند و نصیحت افراد باتجربه، گنج گرانبهایی است که باید قدر آن را به خوبی بدانی. یک جابه‌جایی داری که می‌تواند محل سکونت و یا محل کارت باشد البته نه به این زودی‌ها.

متولدین مرداد

مکن حافظ از جور دوران شکایت

چه دانی تو ای بنده کار خدایی

تلاش همراه با ناامیدی از همان ابتدا محکوم به شکست است. چه بسا آرزوهایی که در صورت برآورده شدنش مشکلاتی همراه داشته باشد و آسایش زندگی‌ات را از بین ببرد. سعی کن برای انجام کارهایت به دیگران وعده‌های خیالی ندهی. اگر می‌خواهی اطرافیان در آینده هم روی حرف شما حساب کنند، اگر قولی دادی به آن عمل کن. 

متولدین شهریور

از خم ابروی توام هیچ گشایشی نشد

وه که درین خیال کج عمر عزیز شد تلف

برای رسیدن به هدفی که داری، راه‌های زیادی را در نظر داری ولی به هیچ‌کدامشان مطمئن نیستی. با تحقیق و مشورت کردن بهترین راه را انتخاب کن و مدام مسیرت را عوض نکن. پیروی از احساسات باعث شده تا در مسیر زندگی‌ات احساس سردرگمی کنی. اگر تغییری در زندگی‌ات پیش آمده که بر وفق مرادت نیست، با آن همانگ شو چون چاره دیگری نداری.

فال حافظ فردا

متولدین مهر

باد صبحی به هوایت ز گلستان برخاست

که تو خوش‌تر ز گل و تازه‌تر از نسرینی

می‌خواهی تغییراتی در انسان‌ها و دور و برت ایجاد کنی. شاید یکی از دلایلش این باشد که هیچ عیب و نقصی در خودت نمی‌بینی. این راه قطعاً به ناراحتی و مشکل منجر خواهد شد. بخشش کردن را یاد بگیر، مطمئن باش تفاوت شگرفی در زندگی‌ات ایجاد خواهد شد. کتاب‌هایی راجع به موفقیت درباره کاری که می‌خواهی انجام دهی را بخوان. 

متولدین آبان

حافظا سر ز کله گوشه خورشید برآر

بختت ار قرعه بدان ماه تمام اندازد

کنایه زدن و دخالت در کار دیگران حتی اگر به قصد خیر هم باشد، پسندیده نیست. اگر کسی نواقصی دارد، می‌توانی با ملاطفت و مهر به او گوشزد کنی تا برطرف کند. سعی کن تا از شما نخواسته‌اند، در کار دیگران دخالت نکنی شاید دیگران در انجام کارهایشان اهدافی داشته باشند که شما از آن‌ها بی‌خبر باشی. با خوش‌شانسی تمام به یکی از خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین آذر

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی

که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز

تصمیم به انجام کارهایی گرفته‌ای که به صلاحت نیست. این تصمیم‌ها را تحت تأثیر گفته‌های افرادی گرفته‌ای که صداقتی در کارشان نیست. تا دیر نشده از انجام این کارها صرف نظر کن تا دچار شرمندگی و خجالت نشوی. مسئولیت کارهای خودت را به عهده بگیر و به دنبال عیب و نقص دیگران نباش بلکه خوبی آن‌ها را ببین.

متولدین دی

تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی

که شادی جهانگیری غمِ لشکر نمی‌ارزد

به جای پریدن از این شاخه به آن شاخه در زندگی، تصمیم بگیر تا هر روز کارهای کمتری انجام دهی و قرار ملاقات‌های کمتری بگذاری و کارها را آرام‌تر و با تمرکز انجام دهی. خلاصه این که برای چشیدن طعم زندگی وقت بگذار و سعی کن زمان حالت را از دست ندهی و از آن نهایت استفاده و لذت را ببری. با شنیدن خبری به آینده خودت امیدوارتر خواهی شد.

متولدین بهمن

چون پیر شدی حافظ از میکده بیرون آی

رندی و هوسناکی در عهد شباب اولی

قصد انجام کاری را داری که بیش از حد توان و امکاناتت است. اگر در انجام این کار کوچک‌ترین خطایی داشته باشی، به دردسر می‌افتی. به دستاوردهای زندگی‌ات نگاهی بینداز و به جای این که به کارهای نکرده یا به کارهایی که در آن شکست خورده‌ای، نگاه کنی، به کارهایی که با موفقیت به پایان رسانده‌ای، فکر کن.

متولدین اسفند

بوی بنفشه بشنو و زلف نگار گیر

بنگر به رنگ لاله و عزم شراب کن

به جای فکر کردن به مشکلات، بیندیش که چگونه می‌توانی آن‌ها را حل کنی. با افراد شاد و خوشحال معاشرت کن تا شادی آن‌ها به شما انتقال یابد و ریشه افکار منفی از زندگی‌ات کنده شده و افکار مثبت جایگزین آن‌ها شود. از سنگ‌هایی که پیش پایت برای انجام کارها قرار دارد، پلکان موفقیت بساز.

برای گرفتن فال حافظ آنلاین کلیک کنید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان