فال روزانه فردا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

در لغت، فال به‌معنیِ پیش‌بینی و پیش‌گوییِ آینده در زمینهٔ رویدادی خوب یا بد براساس دیده‌ها و شنیده‌هاست. چنان‌که کسی با دیدنِ زیبارویی یا در مواجهه با اتفاقِ ناگواری در هنگامِ صبح، پیش‌بینی می‌کند که روزِ خوب یا بدی خواهد داشت.

فال روزانه فردا جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

یکی از باورهای کهن و عمومیِ ایرانیان، فالِ نیک یا بد زدن با دست‌آویزی به رویدادها و اشیاء گوناگون بوده‌است. استخاره یا همان تفأل به قرآن نیز یکی از مرسوم‌ترین روش‌های تفأل است که پس از ظهورِ اسلام رایج شد و پس از آن نیز به دیگر آثارِ ادبی که تصور می‌شد نویسنده‌اش «بهره‌ای از کلام حق» دارد، گسترش یافت. حتی بعضی از علمای اسلام با استناد به گفتهٔ بعضی از یارانِ محمد دربارهٔ علاقه‌اش به تفأل، فال زدن به قرآن را مجاز شمرده‌اند. 

فال روزانه فردا متولدین فروردین

این روزها نگران سلامتی یکی از اعضای خانواده هستید و همین مسئله تمرکز شما را از بین برده است. بهتر است به جای نگرانی سعی کنید طرف مقابلتان را راضی کنید که به پزشک مراجعه کنید تا با این کار هم خیال شما راحت شود و هم باعث می شود محبت و علاقه اتان را به او نشان دهید.

فال روزانه فردا متولدین اردیبهشت

به تازگی یک پروژه را شروع کرده اید که برای آن هیجان زده هستید و همچنین همکارانتان توانایی های خوبی دارند که باعث می شود شما هم انگیزه ی بیشتری برای کار داشته باشید. به زودی غافلگیری خوشایندی برای شما پیش می آید که باعث می شود خاطره ی خوبی از امروز در ذهنتان باقی بماند.

فال روزانه فردا متولدین خرداد

بی حوصله هستید زیرا مشکلات مالی باعث شده است نتوانید کارهایتان را پیش ببرید اما بهتر است نیمه پر لیوان را نگاه کنید و سعی کنید برنامه های دیگری برای تعطیلات خود ترتیب دهید. تماشای یک فیلم کمدی یا ملاقات با دوستان صمیمی تان می تواند روحیه ی شما را تغییر دهد.

فال روزانه فردا متولدین تیر

مشکلات مالی زیادی دارید که شما را به فکر فرو برده است وح س می کنید باید فکری اساسی به حال آن ها بکنید شاید تغییر شغل بتواند موقعیت شما را بهبود ببخشد. رابطه ی شما و یکی از اعضای خانواده تان خراب شده است اما بهتر است فعلا سکوت کنید و در این رابطه حرفی نزنید.

فال روزانه فردا متولدین مرداد

گاهی همسرتان از شما شاکی است زیرا رفتار شما سرد شده است اما اگر این مسئله مربوط به استرس های کاری است؛ باید در این مورد با هم صحبت کنید و او را در این مورد آگاه کنید. امروز خبر خوبی را به صورت تلفنی می شنوید که شما را حسابی خوشحال می کند زیرا موقعیت خوبی برای شما فراهم شده است که مسیر کاری تان هموارتر از گذشته می شود.

فال روزانه فردا متولدین شهریور

این روزها گرهی در کارتان پیش امده است که از روش های گذشته قابل حل نیست و این مسئله برای شما استرس زا شده است. اما بهتر است وقت خودتان را بیهوده تلف نکنید و از فردی متخصص و باتجربه کمک بگیرید تا سریع تر مسائل حل شود و بتوانید به ادامه ی راهتان بپردازید همچنین این موضوع می تواند یک تجربه ی مهم برای شما باشد.

فال روزانه فردا متولدین مهر

امروز از روند انجام کارهایتان ناراضی هستید زیرا دیگران با بی مسئولیتی هایشان شما را به دردسر انداخته اند اما لازم است آرامش خود را حفظ کنید. زیرا با عصبانیت و خشم موضوعی حل نمی شود و فقط کارها پیچیده تر از گذشته پیش می رود پس خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید با طرف مقابلتان صحبت کنید و دلیل این بی نظمی را جویا شوید.

فال روزانه فردا متولدین آبان

امروز می توانید پروژه ای را که مدت ها شروع کرده بودید را تمام کنید و کارهای نهایی آن را انجام دهید این موضوع حسابی شما را خوشحال کرده است زیرا می توانید مدتی استراحت کنید و به مسائل کاری فکر نکنید. حس می کنید شخصی در تعقیب شماست اما نباید بدگمان شوید و فعلا برای فهمیدن ماجرا زود است.

فال روزانه فردا متولدین آذر

گاهی مهار کردن احساساتتان کار سختی است و فکر می کنید نمی توانید خودتان را در مقابل مسائل مختلف کنترل کنید تا بهترین رفتار را داشته باشید. تاخیری در کارتان پیش آمده است اما باید به اعصابتان مسلط باشید و سعی کنید این موضوع را بپذیرید که همه چیز مطابق میل شما پیش نخواهد رفت و گاهی باید نقشه ی جایگزین داشته باشید.

فال روزانه فردا متولدین دی

شما فردی تودار و آرام هستید اما گاهی شرایط به گونه ای پیش می رود که لازم است ازح ق خودتان دفاع کنید و سعی کنید محکم نظرات و خواسته هایتان را مطرح کنید. به شخصی علاقه مند هستید اما تا ابد نمی توانید احساستان را مخفی کنید و لازم است دیر یا زود این موضوع را مطرح کنید.

فال روزانه فردا متولدین بهمن

گاهی اوقات نزدیکانتان حرف هایی می زنند که شمارا ناراحت می کند و حس می کنید نمی توانید این رحف ها را نشنیده بگیرید اما بحث کردن و ادامه جدل هم فایده ای ندارد و به شما کمکی نمی کند. مدت هاست در فکر رفتن به سفر هستید اما فعلا باید مقدمات آن را فراهم کنید و سعی کنید کارهای عقب افتاده اتان را انجام دهید.

فال روزانه فردا متولدین اسفند

این روزها روحیه آرام و قدرتمندتان باعث شده است عزیزانتان در هنگام مشکلاتشان به شما پناه بیاورند اما گاهی حس می کنید پس خودتان هنگام پیش آمدن مشکل باید روی حمایت چه کسی حساب باز کنید؟ امروز انجام معاملات مالی یا خرید و فروش توصیه نمی شود زیرا باعث ضرر می شود و بهتر است فعلا دست نگه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد