کدام تجهیزات اداری و فروشگاهی برای راه اندازی کسب و کار نیاز است؟

ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی در انواع مختلف تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود داشته و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف مدیران کسب و کار ها دارد.

کدام تجهیزات اداری و فروشگاهی برای راه اندازی کسب و کار نیاز است؟
صفحه اقتصاد -

یکی از پارامترهای مهم در موفقیت مشاغل مختلف، استفاده از تجهیزات کاربردی و پیشرفته است. مشاغل مختلف برای ارائه خدمات در کسب و کار، با استفاده از ابزارهای کارآمد می‌توانند خدمات بهتری را ارائه دهند. ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاهی در انواع مختلف تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود داشته و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف مدیران کسب و کار ها دارد.

معرفی تجهیزات اداری پر کاربرد

پرینتر

پرینتر نیز یکی از تجهیزات مهم و کاربردی اداری به حساب می‌آید که امروزه در مشاغل مختلف دارای کاربرد گسترده است. این دستگاه‌ها انواع مختلفی مانند پرینتر جوهرافشان، لیزری و سه بعدی دارند. کاربرد اصلی تمامی این پرینتر‌ها چاپ اسناد و مدارک با سرعت و دقت بالا است. شما با توجه به مواردی مانند حجم چاپ، سرعت چاپ، کیفیت چاپ و قیمت پرینتر می‌توانید پرینتر متناسب با نیاز خود را تهیه کنید و به بهبود فرآیند چاپ اسناد و مدارک در محیط‌های اداری مختلف کمک کنید.

کارتریج پرینتر

کارتریج یک قسمت اساسی از یک پرینتر است که مواد چاپ را در خود ذخیره می‌کند و آن را بر روی کاغذ چاپ می‌کند. وجود این قطعه برای عملکرد صحیح و بهینه پرینتر ضروری می‌باشد. وجود این قسمت از آن جهت اهمیت دارد که کیفیت چاپ، عمر مفید پرینتر و کارایی آن بستگی به نوع و کیفیت کارتریج دارد. همچنین نگهداری مناسب و تعویض به موقع کارتریج‌ها می‌تواند عمر پرینتر را افزایش دهد و از هزینه‌های ناشی از تعمیرات ناگهانی جلوگیری کند. برای مشاهده لیست قیمت کارتریج پرینتر می توانید به فروشگاه اینترنتی هزار مارکت مراجعه کنید.

اسکنر

اسکنر یک دستگاه است که اسناد یا تصاویر را به صورت دیجیتال اسکن و ذخیره می‌کند. این دستگاه‌ها اغلب برای تبدیل اسناد کاغذی، عکس‌ها، نقشه‌ها و سایر اسناد به فرمت الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسکنر‌ها می‌توانند به صورت پیشرفته‌تر همچون اسکنر‌های پیشرفته تصویری یا اسکنر‌های سه بعدی باشند. استفاده از این دستگاه برای محافظت از اسناد مهم، رفع اشتباهات حاشیه‌ای و افزایش بهره‌وری بسیار مفید است.

2222

گوشی تلفن

تلفن یکی از ابزار‌های ارتباطی اساسی در جوامع مدرن است. این دستگاه به افراد این امکان را می‌دهد که به صورت صوتی از مسافت‌های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از این رو با استفاده از تلفن در مکان‌های اداری، تجاری و یا خانگی بدون نیاز به حضور فیزیکی می‌توانید با یکدیگر صحبت کنید. تلفن‌ها می‌توانند از طریق شبکه‌های تلفن ثابت یا شبکه‌های تلفن همراه به یکدیگر متصل شوند. برای مشاهده لیست قیمت تلفن رومیزی و بی سیم می توانید از سایت هزار مارکت دیدن فرمائید و با بررسی مشخصات محصولات مختلف گوشی تلفن مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

معرفی تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد

دستگاه لیبل زن

لیبل پرینتر نیز یکی از تجهیزاتی است که امروزه در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و از آن برای چاپ برچسب‌های موجود روی کالا‌ها استفاده می‌شود. از این رو استفاده از این دستگاه پرینتر در کسب و کار‌های مختلف دارای کارایی مهمی می‌باشد. این دستگاه با نام‌های چاپگر لیبل، چاپگر برچسب و پرینتر لیبل زن نیز شناخته می‌شود. لیبل‌هایی که توسط لیبل پرینتر چاپ می‌شوند دارای انواع بارکد‌ها و تگ‌ها حاوی برخی اطلاعات هستند که با استفاده از بارکدخوان می‌توان نوع کالا و اطلاعات مربوط به آن کالا را مشاهده کرد. دستگاه لیبل پرینتر می‌تواند لیبل‌ها را روی سطوح مختلف مانند مقوا، برچسب، ورقه‌های رولی و حتی سطوح فلزی چاپ کند.

رول کاغذ حرارتی

رول حرارتی ماده مصرفی دستگاه‌های پرینتر و چاپگر‌های فروشگاهی می‌باشد که به صورت رولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل قیمت مقرون به صرفه این رول کاغذ‌ها از آن‌ها در فروشگاه‌ها، سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها و.. برای صدور رسید و فاکتور استفاده می‌کنند. امروزه رول‌کاغذ‌های حرارتی دارای کاربرد گسترده‌ای در کارت خوان‌ها، دستگاه‌های پوز، ماشن حساب و ترازوی دیجیتال و... هستند. از این رو اگر فروشگاه و یا رستورانی راه اندازی کرده‌اید حتما به رول‌های کاغذ حرارتی نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است هزار مارکت بزرگترین مرکز فروش عمده کاغذ رول حرارتی در کشور می باشد که امکان ارسال فوری به سراسر کشور را دارد.

3333

فیش پرینتر

فیش پرینتر یا همان چاپگر فیش که به فاکتور زن نیز معروف است یکی از مهم‌ترین تجهیزات فروشگاهی و رستورانی به شمار می‌آید که کاربرد آن پرینت انواع رسید و فاکتور می‌باشد. فیش پرینتر‌ها به طور کلی به دو دسته فیش پرینتر سوزنی و فیش پرینتر حرارتی تقسیم می‌شوند که امروزه نمونه‌های سوزنی دیگر کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به فیش پرینتر‌های حرارتی داده‌اند. فیش پرینتر‌های حرارتی بسیار به صرفه هستند و برای عملیات چاپ نیازی به جوهر و یا تونر ندارند. تمامی رسید‌ها و فاکتور‌هایی که در طول روز از سوپر مارکت‌ها، بانک‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… دریافت می‌کنید همگی توسط فیش پرینتر چاپ می‌شوند. از این رو در هر کسب و کاری که مشغول به کار هستید اگر با صدور فاکتور و رسید سر و کار دارید حتما به خرید یک فیش پرینتر با کیفیت و کاربردی نیاز خواهید داشت.

دستگاه بارکد خوان

بارکدخوان یک وسیله‌ی دیجیتال است که در بیشتر فروشگاه‌ها و رستوران‌ها برای تشخیص نوع کالا و اطلاعات مربوط به محصول مانند قیمت آن را تشخیص می‌دهد. بارکدخوان‌ها به طور کلی در پنج نوع بارکدخوان قلمی، بارکدخوان لیزری، بارکدخوان CCD، بارکدخوان مبتنی بر دوربین و بارکدخوان چند وجهی موجود هستند. از این رو تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد بوده و برای اینکه از خرید خود راضی باشید باید به دنبال محصولی باکیفیت و کارایی بالا متناسب با کسب و کار خود باشید. لازم به ذکر است که با توجه به کیفیت هر دستگاه، قیمت بارکد خوان نیز می‌تواند متفاوت از دیگری باشد.

راهنمای خرید تجهیزات اداری و فروشگاهی از هزار مارکت

در فروشگاه هزار مارکت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و مسئولین این مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها و خدمات را در سایت فروشگاهی خود عرضه کنند. این مجموعه پس از فروش کلا نیز پاسخگوی کاربران و مراجعین خود بوده و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد که به مدت ۷ روز اعتبار دارد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

۱- ایراد فنی یا سخت افزاری

۲- وجود مغایرت در کالای ارسال شده

۳- آسیب‌دیدگی فیزیکی

۴- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

خدمات ذکر شده توسط هزار مارکت ارائه می‌شود تا مشتریان با اطمینان خاطر تجهیزات خود را خریداری کرد و در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مسائل نسبت به تعویض دستگاه و محصول خریداری شده اقدام کنند. این یک ویژگی منحصربه فرد است و درجای دیگری نمی‌توان یافت.

سخن پایانی

تجهیزات اداری و فروشگاهی اساسا برای بهبود عملکرد و کارایی در محیط‌های کاری هستند. با استفاده صحیح از این تجهیزات، سازمان‌ها، ادارات، کارگاه ها و فروشگاه های مختلف می‌توانند کیفیت کار را افزایش دهند و در زمان کمتر عملکردی مفید‌تر داشته باشند. تجهیزات اداری و فروشگاهی شامل موارد متعددی است که در این مطلب به معرفی مهم ترین انواع آن‌ها پرداختیم. در نهایت با توجه به اهمیت این تجهیزات در محیط های کاری، انتخاب و استفاده صحیح از این تجهیزات امری حیاتی است. شما با مراجعه به سایت هزار مارکت به آدرس hezarmarket.com می‌توانید تمامی این تجهیزات را با بهترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت تهیه کنید و از آن‌ها در محیط‌های مختلف کاری برای بهبود عملکرد و بهره‌وری استفاده نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد