تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز

هنگام مواجه شدن با مشکلات جدی می توانید با مرکز نمایندگی یخچال ایندزیت در اهواز تماس بگیرید و یا خودتان با خواندن این مطلب به رفع سریع آنها بپردازید.

تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز
صفحه اقتصاد -

تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز برای رفع مشکلاتی همچون کلیک کردن، زمزمه کردن، غرغر کردن، نشت آب، یخ روی غذا و دیوار یا داغی یخچال ایندزیت به کار گرفته می شود. همه یخچال ها پس از طی زمان خاصی فرسوده می شوند و نیاز به بررسی و رسیدگی بیشتر دارند.

هنگام مواجه شدن با مشکلات جدی می توانید با مرکز نمایندگی یخچال ایندزیت در اهواز تماس بگیرید و یا خودتان با خواندن این مطلب به رفع سریع آنها بپردازید. 

یخچال ایندزیت من خنک نمی شود و فریزر یخ می زند

اگر یخچال سرد نمی شود اما فریزر یخ می زند (به طور منطقی فقط در مدل های ترکیبی با این مشکل مواجه خواهید شد) می تواند سبب بروز مشکلات جدی تر باشد. بررسی اول:

  1. مهر و موم درب یخچال (اگر فریزر خیلی سخت یخ زد، آن را نیز بررسی کنید) - اگر مهر و موم آسیب دیده باشد، می دانید چه کاری باید انجام دهید،
  2. فضای پشت یخچال - باید فضای کافی بین آن و دیوار وجود داشته باشد تا گریل عقب بتواند به خوبی خنک شود.

نکته: این که یخچال خنک نمی شود، اما فریزر یخ می زند، به این معنی است که خنک کننده نباید آسیب ببیند. بنابراین سعی کنید قبل از تماس با تیم تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز حدود 10 دقیقه آن را از برق جدا کنید. در صورت رفع نشدن نقص به مرکز نمایندگی یخچال ایندزیت در اهواز مراجعه نمایید. 

1111

چرا یخچال ایندزیت من پر سر و صدا است؟

یخچال های ایندزیت تازه خریداری شده با ظرفیت بیشتر نسبت به یخچال های قدیمی نیز عامل ایجاد صدا هستند، زیرا هر چه ظرفیت بیشتر باشد، یخچال با ظرفیت بیشتری کار می کند و صدای بیشتری ایجاد می کند، بنابراین بسیار مهم است.

مدل های یخچال بدون یخبندان اغلب در حین کار صدا ایجاد می کنند. از آنجا که وقتی یخچال برای مدت طولانی کار می کند، یخ زدگی روی سیستم ایجاد می شود، پس از آن رله یخ زدایی کار می کند و صدای "تقاطع" ایجاد می کند. با این حال، این نویز معمولی دستگاه است و معمولاً طولانی نیست. و امروزه مدل های یخچال ضد یخ زدگی زیادی نیز وجود دارد که به نرمی کار می کنند

باید بررسی کنید که آیا یخچال هم سطح با کف است یا خیر. زیرا هنگامی که دستگاه متعادل نباشد، یا پا ثابت نباشد، باعث ایجاد صدا و لرزش دستگاه در هنگام کار نیز می شود. هنگام کار کردن، ممکن است یکی از پایه های یخچال ناهمتراز باشد و به آرامی زمین را لمس کند و باعث ایجاد صدای "غرش" شود یا یخچال به لرزه درآید.

باید تعادل دستگاه را بررسی کنید و پایه ی یخچال های ایندزیت را با دقت تغییر دهید. برای برخی از یخچال های ایندزیت ها، پایه ی پیچی موجود است که با چرخش در جهت عقربه های ساعت یا برعکس، می توان آنها را بالا یا پایین تنظیم کرد.

دستگاه صدای "تصادف" تولید می کند یا کار نمی کند. این صدا به دلیل شل بودن 4 پیچ نگهدارنده کندانسور است. برای از بین بردن این صدا، می توانید به صورت دستی منبع تغذیه را جدا کنید، پیچ را بردارید، یک بالشتک اضافه کنید و دوباره پیچ را سفت کنید. اگر به تنهایی این کار را کنید با همکاری نیروهای تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز این کارها را انجام دهید.

 

22

توصیه ی تیم تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز برای صدای کوبیده شدن در یخچال ایندزیت

ضربه زدن، کلیک کردن یا ضربه زدن (همه می توانند این صدا را کمی متفاوت درک کنند) اغلب مربوط به پره های فن است. برای رفع این مشکل طبق توصیه ی تیم تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز اول از همه، یخچال را از برق بکشید و تیغه های فن های اواپراتور و کندانسور را به صورت زیر بررسی کنید:

  • به احتمال زیاد با یک مانع مکانیکی مواجه خواهید شد که مانع از عملکرد عادی آنها می شود. به سادگی مانع را بردارید و یخچال را به برق وصل کنید.
  • حتما تیغه ها را تمیز کنید. آنها همچنین می توانند به دلیل کثیفی انباشته شده، مانند توده های گرد و غبار، گیر کنند.
  • اگر یخچال حتی پس از برداشتن مانع از ایجاد سر و صدا متوقف نمی شود، یا اگر با مانعی برخورد نکرده اید، سعی کنید به آرامی پاروها را بچرخانید (آنها را حرکت دهید). اگر نمی توانید آنها را "چرخش" کنید، احتمالاً نمی توانید از جایگزینی آنها اجتناب کنید.

ترکیده شدن درب یخچال ایندزیت

ترکیدن درب یخچال ایندزیت در برخی شرایط میتواند ترسناک به نظر برسد، اما در بیشتر موارد این یک نقص نیست، بلکه یک پدیده کاملا طبیعی است که به دلیل انبساط و انقباض قسمت های داخلی آن رخ می دهد. از نظر انسانی، یخچال در تلاش است تا دما را متعادل کند، بنابراین قطعات داخلی آن دائما در حال کوچک شدن و انبساط هستند. توجه داشته باشید، یخچالی که به درستی کار می کند باید حداقل صداهایی تولید کند. اگه مال شما اصلا ندارد، کمپرسور را چک نمایید.

چرا یخچال ایندزیت دائما کار می کند؟

یک یخچال کاربردی نباید همیشه خنک شود، بلکه باید روشن و خاموش شود تا دمای مناسب در داخل آن حفظ شود. اگر یخچال شما خاموش نمی شود، سیم پیچها/کویل های کندانسور را به کمک تعمیر یخچال ایندزیت در اهواز بررسی کنید.

شایع ترین مشکل آلودگی آنهاست که در نتیجه نمی توانند گرما را به طور موثر دفع کنند. کویل ها باید کاملا تمیز شوند. از جاروبرقی یا پارچه خیس استفاده کنید، به سادگی از هر چیزی که تا حد امکان آلودگی را پاک کنید. معمولاً می توانید کویل ها را در پایین یا پشت یخچال پیدا کنید. شما باید حداقل هر شش ماه یکبار برای احتیاط آنها را تمیز کنید.

اگر فریزر شما خاموش نمی شود، احتمالاً نوسانات دمایی قابل توجهی را تجربه می کند. این پدیده معمولاً به دلیل مهر و موم بد روی در یا فقط بسته شدن نامناسب در است. هوای گرم وارد فریزر می شود، کمپرسور باید دائماً سرد شود تا دما را کاهش دهد و بنابراین بدون وقفه کار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان