تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

فرسوده شدن سیم‌کشی‌های داخلی متصل کننده موتور به زغال و تاکو می‌توانند باعث نمایش این کد خطا شده باشند.

تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز
صفحه اقتصاد -

در زمان خرید ماشین لباسشویی برندهای زیادی را در بازار پیدا می‌کنید و شاید انتخاب برای شما کمی سخت باشد. یکی از برندهای مطرح و پرطرفدار در ماشین‌های لباسشویی برند زیرووات است. زیرووات از برندهای مشهور ایتالیایی می‌باشد که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است به یکی از پرطرفدارترین برندهای جهانی تبدیل شود. خوشبختانه خدمات پس از فروش خوبی برای ماشین‌های لباسشویی این برند وجود دارد و در اغلب شهرها از جمله شیراز می‌توانید به مراکز تخصصی مراجعه داشته باشید. کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز آماده ارائه خدمات به شما هستند. 

یکی از ویژگی‌های جدید در مدل‌های نوین ماشین‌های لباسشویی طراحی سیستم نمایش کد خطا می‌باشد. نشستم به شما کمک می‌کند ایراد به وجود آمده در لباسشویی خود را ساده‌تر پیدا کنید و در نتیجه روند عیب یابی سریع‌تر انجام می‌شود. از آنجایی که هر یک از کدهای خطا می‌توانند به خرابی چند بخش مختلف در دستگاه مرتبط باشند اگر تخصص کافی ندارید با متخصصین تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز تماس بگیرید. در ادامه به چند مورد از کدهای فضای متداول در لباسشویی‌های زیرووات اشاره شده است. 

بررسی کد خطای E01 در ماشین لباسشویی زیرووات

کد خطای E01 از اولین کدهای خطایی است که احتمال برخورد با آن در لباسشویی‌های زیرووات وجود دارد. هر زمان با چنین کد خطایی در لباسشویی خود مواجه شدید باید بدانید در ورودی آب به دستگاه مشکلی به وجود آمده است. این یعنی اختلال در یک بخش مانع از آبگیری مناسب ماشین لباسشویی می‌شود. اگر فکر می‌کنید اطلاعات کافی برای بررسی این موضوع را ندارید با کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز در تماس باشید.

البته قبل از این کار بهتر است از باز بودن شیر آب ماشین لباسشویی اطمینان پیدا کرده باشید. به علاوه می‌توانید شلنگ ورودی آب را چک کرده و از بسته نبودن مسیر آن مطمئن شوید. یکی از احتمالات دیگر کم بودن فشار آب شهر می‌باشد. فیلتر شیر برقی دستگاه را چک کرده و اگر گرفته بود آن را خوب تمیز کنید. از سالم بودن شیر برقی مطمئن شده و اگر باز هم کد خطا به شما نشان داده می‌شد با متخصصین تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز تماس بگیرید. 

چرا کد خطای E02 در لباسشویی زیرووات نشان داده می‌شود

کد خطای E02 یکی از کدهای خطایی است که مختص قطعه‌ای به نام هیدرواستات در لباسشویی زیرووات طراحی شده است. هیدروستات یکی از بخش‌های اصلی ماشین لباسشویی شما می‌باشد و مسئولیت اندازه‌گیری میزان آب موجود در داخل دیگ ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. این قطعه اطلاعات جمع آوری شده را به سمت برد الکترونیک دستگاه ارسال می‌کند و بهتر است بررسی‌های تخصصی آن را به متخصصین تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز بسپارید. 

خراب شدن هیدروستات باعث می‌شود اطلاعات صحیحی از میزان آبی که داخل دیگ ماشین لباسشویی وجود دارد به برد الکترونیکی دستگاه ارسال نشود. در نتیجه این اطلاعات اشتباه روند کار لباسشویی با اختلال مواجه می‌گردد. به احتمال زیاد در چنین شرایطی مجبور به تعویض هیدروستات خواهید شد که برای انجام این کار بهتر است با کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز در تماس باشید. برای طولانی‌تر کردن عمر این قطعه حتماً از شوینده‌های با کیفیت استفاده داشته باشید. 

11111

بررسی کد خطای E03 توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

از دیگر کدهای خطایی که در ماشین لباسشویی زیرووات با آن مواجه می‌شوید کد خطای E03  می‌باشد. هر زمان ایرادی در روند تخلیه آب داخل دیگ ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد این کد خطا در صفحه نمایش روشن خواهد شد. دلایل متعددی می‌توانند منجر به بروز اشکال در روند تخلیه آب در ماشین لباسشویی شوند که باید تمام آنها را مورد بررسی قرار دهید. اولین احتمالی که باید در نظر داشته باشید گرفتگی شلنگ تخلیه آب می‌باشد که این مشکل به سادگی برطرف خواهد شد. دقت کنید حتماً در زمان نصب به ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه توجه کرده باشید.

مورد دیگری که باید به بررسی آن بپردازید فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی است. گاهی این فیلتر بیش از حد کثیف شده و مسیر حرکت آب را مسدود می‌سازد. کافی از فیلتر را با یک شوینده ملایم و آب گرم شسته و سپس دوباره در جای خود نصب کنید. اگر همچنان کد خطا نمایش داده می‌شد احتمال خراب شدن هیدرواستات را در نظر داشته باشید و پمپ تخلیه را نیز نگاهی بیندازید. در صورتی که در تمام موارد گفته شده مشکلی مشاهده نکردید احتمال خرابی برد الکترونیکی وجود دارد که باید بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز انجام شود. 

مواردی که منجر به نمایش کد خطای E04 در لباسشویی زیرووات می‌شود

از دیگر کدهای خطای طراحی شده در ماشین‌های لباسشویی زیرووات می‌توان به کد خطای E04 اشاره داشت. دقت داشته باشید این کد خطا شباهت بسیاری به کد خطای E03 در لباسشویی زیرووات دارد و به نوعی به شما اعلام می‌کند که هنوز مقداری آب در داخل دیگ ماشین لباسشویی جمع شده است. به همین دلیل به محض نمایش چنین کد خطایی باید مواردی که مرتبط با عدم تخلیه کامل آب از دیگ لباسشویی هستند را مورد بررسی قرار دهید.

می‌توانید از نکاتی که در مورد عدم تخلیه مناسب آب از ماشین لباسشویی در قسمت قبل گفته شد کمک بگیرید. به طور کلی این کد خطا می‌تواند ایراد در قطعاتی مانند شیر برقی یا هیدرواستات را به دنبال داشته باشد. اگر تمام بخش‌های گفته شده را چک کرده‌اید و همچنان کد خطا به شما نمایش داده می‌شود به احتمال زیاد ایراد از سمت برد الکترونیک لباسشویی می‌باشد. بررسی این بخش را به متخصصین تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز بسپارید.

333333

بررسی کد خطای E07 توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

کد خطای E07 یکی از مهم‌ترین کدهای خطایی است که احتمال برخورد با آن در لباسشویی زیرووات وجود دارد و باید هرچه سریع‌تر علت آن را پیدا کرده و برطرف نمایید. این کد خطا به دنبال وجود یک مشکل فنی در موتور ماشین لباسشویی روشن می‌شود. دقت داشته باشید هر زمان با چنین کد خطایی در لباسشویی زیرووات مواجه شدید هرچه سریعتر دستگاه خود را خاموش کرده و تا زمان پیدا کردن علت از آن استفاده نداشته باشید.

فرسوده شدن سیم‌کشی‌های داخلی متصل کننده موتور به زغال و تاکو می‌توانند باعث نمایش این کد خطا شده باشند. همچنین لازم است احتمال اشکال در اتصالات دورسنج را در نظر داشته باشید. پس از چک کردن موارد فوق به بررسی سوکت‌ها و کانتورهای موتور بپردازید و اگر باز هم کد خطا نشان داده می‌شد از کارشناسان تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز راهنمایی بخواهید. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان