تعمیر پکیج گلدیران در مشهد

نشتی آب در پکیج می‌تواند به دنبال ایجاد ترک یا شکاف در مبدل حرارتی دستگاه اتفاق بیفتد. همچنین احتمال نشتی از پمپ آب وجود دارد.

تعمیر پکیج گلدیران در مشهد
صفحه اقتصاد -

شرکت گلدیران در واقع نماینده رسمی مجموعه ال جی در کشور ایران است که همه ما با این برند آشنایی داریم. برند گلدیران در دهه ۸۰ به تولید پکیج‌های دیواری روی آورد و در آن از فناوری اروپایی استفاده کرده و محصولات خود را روانه بازار ساخت. استفاده از قطعات با کیفیت در تولید پکیج‌های گلدیران باعث رضایت مشتریان شده است و هر روزه بر تعداد متقاضیان پکیج‌های این برند افزوده می‌شود. خدمات پس از فروش خوب در اغلب شهرهای ایران از دیگر مزایای خرید از برند گلدیران می‌باشد. مراکز تخصصی تعمیر پکیج گلدیران در مشهد آماده ارائه خدمات و حل مشکلات فنی دستگاه شما هستند.

از آنجایی که کار تعمیر پکیج‌های دیواری کار ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد از شما می‌خواهیم بدون داشتن اطلاعات کافی دست به تعمیر این دستگاه نزنید. در ادامه این مطلب تلاش شده است برخی از ایرادهای رایج در پکیج‌های گلدیران را مورد بررسی قرار دهیم و روش‌های ساده برای عیب یابی و رفع هر یک از آنها را نگاهی داشته باشیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های تخصصی‌تر نیز می‌توانید با کارشناسان حاضر در مرکز تخصصی تعمیر پکیج گلدیران در مشهد در تماس بمانید. 

بررسی علت خاموش شدن پکیج گلدیران 

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که در پکیج دیواری گلدیران ممکن است با آن برخورد داشته باشید خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌باشد. شما ممکن است چنین وضعیتی را هر چند دقیقه یکبار یا هر چند ساعت یکبار در پکیج خود تجربه کنید. از دلایل خاموش شدن ناگهانی پکیج می‌توان به افت فشار پکیج اشاره داشت که می‌تواند بر اثر کاهش یا افزایش فشار آب اتفاق بیفتد. می‌توانید برای پیدا کردن علت اصلی این موضوع از کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در مشهد کمک بخواهید.

البته دلایل دیگری نیز برای خاموشی ناگهانی پکیج وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به ایراد در ترموستات اشاره داشت. همچنین احتمال نشتی پمپ یا خراب شدن کلی آن وجود دارد که ممکن است مجبور به تعویض این قطعه شوید. با ادامه یافتن مشکل مطمئن شوید شیرهای آب پکیج بسته نیستند و جریان گاز به مقدار کافی در آن وجود دارد. همچنین از وجود جریان برق در قطعات الکتریکی پکیج مطمئن شوید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در مشهد تماس بگیرید.

بررسی دلیل روشن نشدن پکیج گلدیران

از دیگر مشکلاتی که کاربران پکیج‌های گلدیران زیاد از آن شکایت کرده‌اند روشن نشدن دستگاه می‌باشد. از دلایلی که باعث بروز چنین مشکلی در پکیج شما می‌شود می‌توان به گرفتگی لوله‌ها توسط هوا یا رسوب زیاد اشاره داشت. عامل دیگر روشن نشدن پکیج تنظیم نبودن فشار دستگاه می‌باشد که بهتر است برای تنظیم مجدد فشار حتماً از متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در مشهد کمک بخواهید.

موارد دیگری مانند خراب شدن شمعک یا وجود ایراد در مشعل پکیج نیز می‌تواند مانع از روشن شدن این دستگاه شود. همچنین احتمال افزایش دما بیش از اندازه مجاز وجود دارد. در ادامه لازم است از وصل بودن جریان برق در پکیج خود مطمئن شوید و در صورت قطعی برق چک کردن مواردی مانند دو شاخه و پریز برق را نیز در نظر بگیرید. در مرحله آخر مطمئن شوید فشار گاز پکیج کم نیست و اگر باز هم مشکل شما رفع نشد از کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در مشهد کمک بخواهید. 

02

 

بررسی دلیل افزایش یا کاهش فشار توسط متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در مشهد

دو مورد افزایش یا کاهش زیاد فشار در پکیج از مواردی هستند که باعث اختلال در کارکرد دستگاه می‌شوند و باید نسبت به پیدا کردن دلیل آنها اقدام کنید. معیوب بودن شیر اطمینان فشار یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باعث کاهش فشار پکیج می‌شود. همچنین موارد دیگری مانند وجود نشتی در دریچه اتوماتیک تخلیه هوا یا نشتی و آبریزش از رادیاتورها و شیرهای آن نیز از عوامل کاهش فشار پکیج هستند.

اگر با وجود چک کردن موارد فوق باز هم کاهش فشار در دستگاه شما ادامه داشت از عدم گرفتگی هوا در رادیاتورها مطمئن شوید، می‌توانید برای این کار یک بار کل سیستم را هواگیری کنید. احتمال ایراد در گیج فشار را نیز باید در نظر داشته باشید. در سمت دیگر مشکل بالا رفتن فشار پکیج را داریم که می‌تواند مربوط به خراب شدن شیر تخلیه یا ایراد در پمپ تخلیه دستگاه باشد. مشکل کاهش فشار در پکیج‌ها رایج‌تر است و می‌توانید برای حل آن از متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت نشتی آب در پکیج گلدیران

یکی از مشکلات دیگر در پکیج‌های گلدیران مشکل نشتی آب می‌باشد که در بسیاری از موارد مسئله بزرگی نبوده و به سادگی می‌توانید آن را برطرف نمایید. دقت داشته باشید گاهی نشتی‌های کوچک می‌توانند منجر به بروز مشکلات بیشتری در دستگاه شما شوند، به همین علت باید هرچه سریع‌تر نسبت به برطرف نمودن این موارد اقدام نمایید. پیدا کردن علت نشتی در برطرف کردن آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

نشتی آب در پکیج می‌تواند به دنبال ایجاد ترک یا شکاف در مبدل حرارتی دستگاه اتفاق بیفتد. همچنین احتمال نشتی از پمپ آب وجود دارد. در ادامه لازم است اتصالات پمپ را مورد بررسی قرار داده و از نبود نشتی در آنها مطمئن شوید. پس از چک کردن تمام موارد گفته شده نشتی از اتصالات لوله‌های پکیج را چک کرده و در ادامه به بررسی شیر اطمینان فشار بپردازید. احتمال نشتی در دیافراگم ظرف انبساط نیز وجود دارد که می‌توانید برای رفع آن از کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت نوسان دمای آب توسط کارشناسان تعمیر پکیج گلدیران در مشهد

از دیگر مشکلات پکیج‌ها می‌توان به نوسان دمای آب و گرم و سرد شدن پیوسته آن اشاره داشت که این مشکل می‌تواند به موارد گوناگونی ارتباط داشته باشد. برای عیب یابی چنین مشکلی در دستگاه خود ابتدا نوسان فشار آب را بررسی نمایید و از کم یا زیاد نشدن ناگهانی فشار آب پکیج اطمینان پیدا کنید. سپس پمپ ورودی دستگاه را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

از دیگر دلایل نوسان دمای آب می‌توان به ایراد در سنسور آب گرم یا سنسور شوفاژ اشاره داشت. همچنین احتمال جرم گرفتن مبدل پکیج وجود دارد. در صورتی که پس از چک کردن تمام موارد گفته شده باز هم مشکل نوسان دمای آب وجود داشت احتمال خراب شدن قطعاتی مانند فلومتر، پرشر یا فلوسوئیچ را در نظر داشته باشید. در مرحله آخر نیز برای تنظیم مجدد ارتفاع شعله پکیج با متخصصین تعمیر پکیج گلدیران در مشهد تماس بگیرید. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان