بروزترین قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۴ + جدول
قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۴ را در ادامه بخوانید.
قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۴ را در جدول زیر مشاهده نمایید.
|
قیمت خودروهای سایپا |
||
|
خودرو |
قیمت بازار (تومان) |
قیمت نمایندگی (تومان) |
|
سهند S |
۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۴۲,۳۵۲,۰۰۰ |
|
سهند E اتوماتیک |
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۲۳,۶۰۰,۰۰۰ |
|
اطلس S |
به زودی |
۷۱۳,۶۵۰,۰۰۰ |
|
اطلس GL |
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
به زودی |
|
اطلس G |
۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۸۰,۳۰۹,۰۰۰ |
|
اطلس اتوماتیک |
۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۶۸,۸۵۴,۰۰۰ |
|
ساینا S |
۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰۴,۱۰۱,۰۰۰ |
|
ساینا GX دوگانه سوز |
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰۹,۷۰۹,۰۰۰ |
|
ساینا اتوماتیک |
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷۱,۳۴۷,۰۰۰ |
|
کوییک RS |
۷۹۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۹۸,۹۷۹,۰۰۰ |
|
کوییک S |
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶۵,۹۰۹,۰۰۰ |
|
کوییک GX |
۸۰۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۸۷,۴۲۸,۰۰۰ |
|
کوییک GXR (رینگ فولادی) |
۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۱۸,۶۸۳,۰۰۰ |
|
کوییک GXR |
۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۳۶,۱۳۵,۰۰۰ |
|
شاهین GL |
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۹۱,۸۲۷,۰۰۰ |
|
شاهین G (سانروف) |
ناموجود |
۹۱۸,۶۰۹,۰۰۰ |
|
شاهین اتوماتیک GL |
ناموجود |
--- |
|
شاهین اتوماتیک G |
۱,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۸۳,۲۲۶,۰۰۰ |
|
شاهین اتوماتیک پلاس |
۱,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۲۲۲,۸۵۴,۰۰۰ |
|
پارس نوآ دستی |
به زودی |
۸۷۸,۴۶۰,۰۰۰ |
|
سایپا ۱۵۱ |
۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
|
سایپا ۱۵۱ (لاینر) |
۵۹۹,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
|
سایپا ۱۵۱ GX |
۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶۳,۰۰۰,۰۰۰ |
|
سایپا ۱۵۱ GX (لاینر) |
۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۶۹,۹۰۰,۰۰۰ |
|
وانت زامیاد |
ناموجود |
توقف تولید |
|
وانت زامیاد (رادیال) |
ناموجود |
توقف تولید |
|
وانت زامیاد گازسوز |
۱,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف تولید |
|
وانت زامیاد گازسوز (رادیال) |
۱,۰۶۶,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف تولید |
|
زامیاد اکستند EX |
۱,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۰۹۶,۶۰۰,۰۰۰ |
|
زامیاد اکستند EX (دوگانهسوز) |
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۱۷۷,۵۰۰,۰۰۰ |
|
کارون |
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۵۰,۷۰۰,۰۰۰ |
|
چانگان EADO برقی |
۱,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۵۵۲,۹۰۰,۰۰۰ |
|
چانگان CS۳۵ (مونتاژ) |
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۹۴۴,۹۲۵,۰۰۰ |
|
چانگان CS۵۵ |
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
|
چانگان CS۵۵ (مونتاژ) |
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰ |
|
کرولا (الیت) |
۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
|
روئوه ERX۵ |
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۱,۷۸۷,۰۰۰,۰۰۰ |
نظر شما