آخرین خبر از ثبت نام ریسپکت ۲ بهمن موتور بدون قرعه کشی + جزئیات

بهمن موتور به‌تازگی شرایط فروش خودروی ریسپکت 2 را اعلام کرده است. این طرح ویژه برای متقاضیان و خریداران عادی، خارج از سامانه، یعنی بدون قرعه‌کشی و به شکل نقدی صورت می‌گیرد.

آخرین خبر از ثبت نام ریسپکت 2 بهمن موتور بدون قرعه کشی + جزئیات
صفحه اقتصاد -

ریسپکت 2 از خودروهای شرکت بهمن موتور است که در جدیدترین طرح آن‌ها، بدون قرعه‌کشی به فروش گذاشته شده است. قیمت ریسپکت 2 در این طرح، 1 میلیارد و 157 میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان امکان این را دارند که در دو طرح «مادران» و طرح متقاضیان عادی برای خرید آن شرکت کنند. سود انصراف این شرایط فروش، سالیانه 17.5 درصد محاسبه و جریمه تاخیر نیز، ماهانه 2.5 درصد است.

پیش فروش ریسپکت 2

خریداران ریسپکت 2 می توانند از روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت تا روز پنج‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت و یا تا زمان تکمیل ظرفیت، صرفا به شکل اینترنتی و از سایت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشخصات فنی ریسپکت 2

ریسپکت 2، جدیدترین خودروی شرکت بهمن موتور است که با مشخصات فنی زیر تولید شده است:
  • پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ
  • قدرت: ۱۵۴ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۳۰ نیوتن متر
  • گیربکس 9 سرعته اتوماتیک
  • انتقال قدرت به چرخ های جلو
  • سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب برای سواری نرم‌تر

اگر قصد خرید ریسپکت 2 از شرکت بهمن موتور را دارید در تاریخ اعلام‌شده به سایت فروش این شرکت مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهید. دقت کنید که این طرح به شکل بدون قرعه‌کشی و روش پرداخت آن، به شکل نقدی خواهد بود. طبق گفته بهمن موتور، خودرو ریسپکت 2 در اولین هفته از تابستان یعنی تیر ماه 1403 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد