صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند پوشاک سارک + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک ایرانی سارک (تن پوشی همرنگ طبیعت) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند پوشاک سارک + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک ایرانی سارک خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند پوشاک سارَک (تن پوشی همرنگ طبیعت) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید پوشاک زنانه در شهر تهران آغاز کرده است و در حال حاضر دارای نزدیک به ربع قرن تجربه در این حوزه می باشد!

جالب است بدانید کلیه ی مراحل تولید پوشاک از خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و همچنین طراحی زیرنظر برجسته ترین کارشناسان و طراحان مجرب این برند انجام می‎ گیرد. از خصوصیات بارز محصولات برند سارک می توان به زیبایی و گوناگونی طرح ها، تنوع و همچنین هارمونی در رنگ بندی، توجه به جزئیات و ایجاد یک استایل مناسب و بروز اشاره کرد. سادگی در طراحی، فلسفه اصلی این برند است؛ تاکید بر استفاده از الیاف طبیعی، توجه به کیفیت تولیدات و همچنین تن خورهای زیبا از مهم ترین مسئولیت‌ های سارک می‌ باشد.

خانم‎ های ایرانی برای اینکه احساس زیبایی و منحصر به فرد بودن داشته باشند، لازم است تا در انتخاب پوشاک خود هارمونی و هماهنگی ایجاد کنند! برند سارک بر این باور است که این امر را محقق ساخته است… چرا که مشتری در صدر مدل تجاری سارک که شامل طراحی ، تولید، توزیع و عرضه از طریقه شبکه گسترده فروش است، قرار دارد. مشتریان، برند سارک را به عنوان برندی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و با افتخار تولید ایران می‌ شناسند!

برند سارک در طول مدت فعالیت خود توانسته است در رویدادها و نمایشگاه های بین المللی تخصصی پوشاک بسیاری نیز حضور موثر و قوی داشته باشد! از جمله می توان به نمایشگاه‌ پوشاک بیروت و نمایشگاه پوشاک ایران که توسط اتحادیه صادرکنندگان پوشاک مسکو برگزار شده بود، اشاره کرد. همچنین سارک را می‌ توان در نمایشگاه‌ های سالانه بهار ایران و جشنواره برندهای برتر تهران و نمایشگاه سالانه بین المللی تخصصی پوشاک ایران یافت…

برند سارک دارای بیش از 15 نمایندگی در سراسر ایران است! شعب سارک در شهرهای تهران، بابل، شیراز، اهواز، تبریز، مشهد، چالوس و اصفهان قرار دارند… همچنین در همدان، سمنان و رشت نیز عاملین فروش و پخش محصولات سارک مشغول به فعالیت می باشند.

در حال حاضر این برند ایرانی تولیدکننده ی پوشاک، خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده می‌ کند و هدف اصلی این شرکت رقابت با برندهای خارجی است!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان