صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند پوشاک سارک + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک ایرانی سارک (تن پوشی همرنگ طبیعت) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند پوشاک سارک + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند پوشاک ایرانی سارک خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برند پوشاک سارَک (تن پوشی همرنگ طبیعت) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید پوشاک زنانه در شهر تهران آغاز کرده است و در حال حاضر دارای نزدیک به ربع قرن تجربه در این حوزه می باشد!

جالب است بدانید کلیه ی مراحل تولید پوشاک از خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و همچنین طراحی زیرنظر برجسته ترین کارشناسان و طراحان مجرب این برند انجام می‎ گیرد. از خصوصیات بارز محصولات برند سارک می توان به زیبایی و گوناگونی طرح ها، تنوع و همچنین هارمونی در رنگ بندی، توجه به جزئیات و ایجاد یک استایل مناسب و بروز اشاره کرد. سادگی در طراحی، فلسفه اصلی این برند است؛ تاکید بر استفاده از الیاف طبیعی، توجه به کیفیت تولیدات و همچنین تن خورهای زیبا از مهم ترین مسئولیت‌ های سارک می‌ باشد.

خانم‎ های ایرانی برای اینکه احساس زیبایی و منحصر به فرد بودن داشته باشند، لازم است تا در انتخاب پوشاک خود هارمونی و هماهنگی ایجاد کنند! برند سارک بر این باور است که این امر را محقق ساخته است… چرا که مشتری در صدر مدل تجاری سارک که شامل طراحی ، تولید، توزیع و عرضه از طریقه شبکه گسترده فروش است، قرار دارد. مشتریان، برند سارک را به عنوان برندی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و با افتخار تولید ایران می‌ شناسند!

برند سارک در طول مدت فعالیت خود توانسته است در رویدادها و نمایشگاه های بین المللی تخصصی پوشاک بسیاری نیز حضور موثر و قوی داشته باشد! از جمله می توان به نمایشگاه‌ پوشاک بیروت و نمایشگاه پوشاک ایران که توسط اتحادیه صادرکنندگان پوشاک مسکو برگزار شده بود، اشاره کرد. همچنین سارک را می‌ توان در نمایشگاه‌ های سالانه بهار ایران و جشنواره برندهای برتر تهران و نمایشگاه سالانه بین المللی تخصصی پوشاک ایران یافت…

برند سارک دارای بیش از 15 نمایندگی در سراسر ایران است! شعب سارک در شهرهای تهران، بابل، شیراز، اهواز، تبریز، مشهد، چالوس و اصفهان قرار دارند… همچنین در همدان، سمنان و رشت نیز عاملین فروش و پخش محصولات سارک مشغول به فعالیت می باشند.

در حال حاضر این برند ایرانی تولیدکننده ی پوشاک، خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده می‌ کند و هدف اصلی این شرکت رقابت با برندهای خارجی است!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد