صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره برند غذایی دلپذیر + تاریخچه و فعالیت ها

توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند غذایی دلپذیر (متعلق به شرکت تولیدات صنایع غذایی کدبانو) در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره برند غذایی دلپذیر + تاریخچه و فعالیت ها

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره تاریخچه و فعالیت های برند غذایی دلپذیر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شرکت صنایع غذایی کدبانو به عنوان شرکت تولید کننده محصولات برند دلپذیر فعالیت خود را در سال 1328 شمسی در زمینی به مساحت 17500 مترمربع واقع در 57 کیلومتری شهر تهران و در حومه شهرستان کرج آغاز کرد.

شرکت صنایع غذایی کدبانو در ابتدای آغاز به فعالیت خود، تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا فعالیت داشت! اما با گذشت زمان و با گسترش فعالیت ها و تلاش بیش از پیش توانست برای اولین بار در ایران مربای بدون قند تولید نماید… از جمله دیگر محصولاتی که به سبد محصولات این برند غذایی اضافه شد می توان به انواع سس های سرد (مایونز و سس های سالاد) ، سس های گرم (انواع کچاپ تند و معمولی) و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی (مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و غیره) اشاره کرد.

برند دلپذیر از جمله برندهای سرشناس غذایی در ایران می باشد! برندی که از همان ابتدای فعالیت خود توانست با کیفیت محصولات تولیدی، مشتریان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد… همین اتفاق کافی بود تا در سال 1389 شمسی، طرح احداث کارخانه جدید با هدف افزایش حجم، نوع و همچنین ارتقای کیفیت تولید توسط هیات مدیره شرکت کدبانو مطرح شود! احداث یک کارخانه بزرگ و مدرن در زمینی به مساحت بیش از 120 هزار مترمربع در منطقه کردان. در نهایت این طرح علیرغم شرایط سخت بین المللی حاکم، در مدت 30 ماه و با حجم سرمایه گذاری بیش از 2000 میلیارد ریال در سال 1392 شمسی به بهره برداری رسید. جالب است بدانید ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در کارخانه جدید از بهترین سازندگان اروپایی با بالاترین تکنولوژی تامین شده است.

کارخانه برند دلپذیر به عنوان یک از برندهای پیشرو در صنعت مواد غذایی در منطقه خاورمیانه، دارای سیستم تصفیه فاضلاب با ظرفیت ۴۵۰۰ متر مکعب در روز می باشد (از بزرگ ترین و به‌ روزترین مجموعه‌ های تصفیه در خاورمیانه)!

با احداث و راه اندازی کارخانه جدید، تولید محصولات در شرکت کدبانو به میزان 150 هزار تن در سال افزایش یافت! همچنین با توسعه خطوط تولید، رب گوجه فرنگی به عنوان ماده اولیه و یا محصول نهایی نیز به سبد محصولات تولیدی کارخانه برند دلپذیر اضافه شد.

شرکت صنایع غذایی کدبانو تنها تولید کننده رب هات بریک در ایران می باشد! شاید این سوال پیش آید که رب هات بریک چگونه ربی است؟ در پاسخ بایستی گفت رب‌ هات بریک نوعی رب گوجه‌ فرنگی است که در پروسه تولید آن، با اعمال صحیح و دقیق دما می‌ توان مواد قوام دهنده زیرپوست و اطراف تخم گوجه‌ فرنگی را استخراج کرد… این نوع رب گوجه‌ فرنگی قوام بیشتری دارد! لازم به بیان است از رب هات بریک به‌ عنوان ماده اولیه در تولید سس گوجه فرنگی دلپذیر استفاده می شود…

در حال حاضر برند دلپذیر متعلق به شرکت صنایع غذایی کدبانو، محصولات متنوعی از جمله انواع سس، سس سالاد، سس کچاپ، سس مایونز، رب، پاساتا، تن ماهی، کنسروجات، شورجات، سوپ و همچنین چاشنی را در سبد تولیدات خود به بازار مصرف عرضه می نماید.

در سال ۱۳۹۶ شمسی، برند دلپذیر با شعار تبلیغاتی "تن سالم و دل خوش" برای چهارمین سال پیاپی به عنوان برند محبوب از دیدگاه مصرف‌ کننده شناخته شد. علاوه بر این، برند دلپذیر به طور معمول هر ساله در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، به عنوان یکی از ۱۰۰ برند ارزشمند ایران انتخاب می‌ شود…

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد