در دیدار نوروزی مدیرعامل بیمه دی مطرح شد:
بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد
مدیرعامل بیمه دی در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران شرکت بیمه دی ، با اشاره به جایگاه ویژه بیمه دی در صنعت بیمه ، ضمن تبریک برای کسب رتبه های ویژه در بین شرکت های بیمه ای ، سال جدید را سالی برای اقدامات جدی تر ، در بیمه دی برای به دست آوردن جایگاه ویژه تر در صنعت بیمه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص خلاق ، ابزارهای نوین و همت عالیه دانست .

دکتر هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در دیدار نوروزی با همکاران ستادی، معاونین و مدیران شرکت، ضمن تبریک سال نو از تلاش و خدمات ایشان در سال گذشته تقدیر و در ادامه ابراز امیدواری کرد تا شرکت بیمه دی با اتکا به تجربیات گذشته و استفاده از فناوری های روز، مزیتهای رقابتی ویژهای در عرصه صنعت بیمه ایجاد کند.
وی افزود: «صنعت بیمه سالانه به طور میانگین ۷۵ میلیون بیمه نامه صادر میکند و در حدود ۷۰ میلیون فقره پرداخت خسارت دارد. بنابر این می توان گفت صنعت بیمه میتواند نقش موثری در ایجاد حال خوب برای مردم و ارتقای شاخصهای رفاهی جامعه داشته باشد.»
مدیرعامل بیمه دی در این دیدار ضمن تاکید بر نقش کنترل داخلی بیان کرد: «شروع سال جدید فرصتی است تا با بررسی فرآیندها و حسابرسی دقیق امور، در زمینه تسهیل فرآیندهای بیمه گری و تکریم مشتریان گامهای موثری برداریم.»
هادی عبداللهی در ادامه افزود: «همکاران شاغل در مدیریتهای فنی، وظیفه اصلی شرکت که همانا بیمهگری است را بر عهده دارند. این حوزه میتواند با بررسی نیازهای روز جامعه و تلفیق آن با خلاقیت، محصولات متنوعی ایجاد کند و سهم بیشتری از بازار را در سبد پرتفوی شرکت جای دهد. سرمایه انسانی خبره و با انگیزه میتواند نقش ویژه و موثری در ایجاد این فرصتها ایفا کند.»
مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: « مدیریتهایی مانند بازاریابی، فروش و تبلیغات، به طور پیوسته نیازمند به خلاقیت و پویایی دارند. به کمک تکنیکهای علمی در این حوزه میتوانیم در افزایش کیفیت فروش و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه بسترهای الکترونیک، اهداف مهم شرکت را به منصه ظهور برسانیم.»
وی افزود: « همکاران ما به خوبی بر اکوسیستم اقتصاد کشور اشراف دارند و میتوانند با تحلیل بازار، فرصتهای بالقوه را شناسایی کرده و برای رشد بیمه دی برنامههای نوین و قابل توجهی را ارائه دهند.»
دکتر هادی عبداللهی در دیدار با کارکنان معاونت برنامهریزی و تحول کسب و کار، این معاونت را قلب تپنده شرکت دانست و اظهار داشت: «در حوزه تحول دیجیتال تلاشهای ارزنده و قابل تقدیری انجام شدهاست، آنچه مورد انتظار است، تبدیل اپلیکیشن «دیدار» به سوپر اپلیکیشنی است که مشتریان و بیمه گذاران بتوانند به راحتی خدمات صدور و خسارت را به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.»
عبداللهی در خصوص سیاست های سرمایه گذاری بیمه دی گفت : «شرکتهای بیمه در حیطه کاری خود دو بخش کلی دارند که بخش اول بیمهگری و کلیه فرآیندهای مربوط به آن است و بخش دوم حوزه مالی و سرمایهگذاری است، که در شرکت ما بار عمدهای از خدمات شرکت را به دوش می کشند.»
وی افزود: «بیمه دی اگر چه در حوزه مالی توفیقات زیادی را کسب کرده است، اما در مبحث سرمایهگذاری نیازمند توجهات بیشتری است ، همچنین در حوزه وصول مطالبات نیز پیگیری
های خوبی انجام شده که نیاز به مراقبت دارد. همچنین بیمه دی در ماه های آتی دو مجمع خواهد داشت که امیدوارم به همت همکاران این مجامع خوبی را سپری کنیم.»
عبداللهی در بخش پایانی دیدار نوروزی تاکید کرد: نیروی انسانی متخصص ومتعهد و خلاق سرمایه انسانی شرکت بیمه دی است که در این راستا جذب، نگهداری، آموزش، ارتقا و انتصاب سرمایه انسانی شرکت در مسیر ماموریت ها و اهداف شرکت و رسیدن به قله های مطلوب صنعت بیمه در کشور بسیار کلیدی است .
مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین در ادامه با حضور در شرکت های ” آتیهسازان امید نسل امروز” و ” دستاورد دی” از شرکت های تابعه بیمه دی ، ضمن تبریک سال نو به همکاران حاضر در این شرکتها، از نزدیک به گفتگو با همکاران پرداخت و در جریان نقطه نظرات کارکنان قرار گرفت.
نظر شما