بیمه دات کام؛ برند ملی برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی
صفحه اقتصاد - سمیرا عسکری - بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری سپاس، با اشاره به زمینه فعالیت این شرکت در قالب سرمایهگذاری در حوزه فناوری اطلاعات

صفحه اقتصاد - سمیرا عسکری - بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری سپاس، با اشاره به زمینه فعالیت این شرکت در قالب سرمایهگذاری در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، به خبرنگار صفحه اقتصاد، گفت: "این هلدینگ با برندهای زیر مجموعه خود (بیمه دات کام، سفر دات کام، ایتاک و نت سیس پی) در زمینه ارایه راهکارهای فناورانه فعالیت می کند که در اردیبهشت ماه امسال به دلیل طراحی اختصاصی و خلاقانه بیمهنامههای مختلف برای جامعه ورزشی کشور و همچنین حمایت مالی و معنوی از این عزیزان، محصول بیمه دات کام این هلدینگ به عنوان برند ملی برتر انتخاب شد".
به گزارش صفحه اقتصاد، بهاره شریفیون مدیرعامل هلدینگ سپاس درباره انتخاب این شرکت به عنوان برند برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR)، گفت: "دلیل این انتخاب، متمرکز بر محصول بیمه دات کام بود. بیش از یکسال و نیم از ورود این شرکت به صنعت ورزش برای طراحی و تجاری سازی بیمههای مخصوص ورزشکاران میگذرد، که در این رابطه با فدراسیون بدنسازی به صورت تخصصی و حرفهای همکاری انجام میگیرد".
وی یکی از محصولات موفق طراحی شده توسط هلدینگ سپاس در حوزه ورزش را بیمهنامههای مخصوص مربیان، ورزشکاران و صاحبان ورزشی عنوان کرد و افزود: "اکنون این محصول بر روی سایت فدراسیون با عضویت در سایت به فروش میرسد که پوششهای متعدد و جذابی را داراست. با توجه به اینکه حوادث و عوارض جسمی در ورزش حرفهای برای ورزشکار غیر قابل اجتناب است، هدف اصلی هلدینگ سپاس با رویکرد اجتماعی، کاهش عوارض و صدمات احتمالی در ورزش با ارائه این محصول بود".
شریفیون با اشاره به همکاری با دو فدراسیون دیگر و همچنین اسپانسری باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران، اضافه کرد: "البته همچنان به عنوان حامی تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس هستیم. موضوعات اجتماعی یکی از اصلیترین برنامههای این شرکت فناورمحور است که از جمله آنها میتوان به مشارکت ویژه در کمپین همدلی اشاره کرد".
مدیرعامل هلدینگ سپاس، دو روش را برای متقاضیان محصولات این شرکت خصوصا در زمینه بیمه بیان کرد: اولین روش ورود از طریق پلتفرم بیمه دات کام و ثبت تقاضا در رشته بیمه ورزشی و دومین روش ورود به سایت فدراسیون مدنظر است. پوششها متناسب با ورزش تخصصی در سایت فدراسیون (مثلا بدنسازی) موجود است و متقاضیان میتوانند با انتخاب پوشش موردنظر ثبت درخواست نمایند. این محصول به صورت اخص مربوط به بیمه دات کام بوده و قرارداد بیمهای فدراسیونها هم به صورت انحصاری با بیمه دات کام بسته شده است.
وی با بیان اینکه در بهمنماه سال ۱۴۰۰ ارائه محصول بیمه دات کام برای فدراسیونها آغاز شد، اظهار داشت: در ابتدای امر با فدراسیون فوتبال و پوشش بیمهنامه درمان برای هواداران استقلال و پرسپولیس این طرح شروع به کار کرد و سپس این مهم با فدراسیونهایی که ذکر شد به صورت وسیعتر ادامه یافت. این طرح برای دیگر شرکتهای فعال در صنعت بیمه به دلیل ریسک بالای موجود ممکن است طرحی زیانده باشد، اما بیمه دات کام با قبول ریسک و طراحی ویژه در پلتفرم این ریسک را در قالب عمل به مسئولیت اجتماعی پذیرفت.
شریفیون علت کاهش ضریب خسارت در محصول طراحیشده بیمه دات کام را تعداد نفرات بالای بیمهشده اجباری در حوزه ورزش عنوان کرد. مدیرعامل هلدینگ سرمایهگذاری سپاس در پایان با اشاره به چالش منابع انسانی و عدم ثبات موجود، تصریح کرد: "شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه موجب شکلگیری سرفصل مهاجرت شده است که امیدواریم با ثبات شرایط در کشور این مباحث و چالش نیروی انسانی متخصص، حل شود. البته ما به نوبه خود شرایط را به گونهای برای نیروهای فعال و متخصص این شرکت فراهم میکنیم تا انگیزه و رغبتی برای ادامهدادن فعالیت در داخل کشور را برای این عزیزان ایجاد نماییم.
نظر شما