یک خبر سهام عدالتی | سود مرحله دوم سهام عدالت؛ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان

مشمولان سود سهام عدالت این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند که این مبلغ در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد.

یک خبر سهام عدالتی | سود مرحله دوم سهام عدالت؛ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان
صفحه اقتصاد -

مشمولان سود سهام عدالت این روزها منتظر اعلام تاریخ واریز سود مرحله دوم هستند که این مبلغ در نیمه دوم اسفند واریز خواهد شد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

بر اساس اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مورد جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم دی ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۱ ناشر سود جاری و سنواتی ۳۲۵ هزار و ۱۳۶ سهامدار را که شامل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، ۶ شرکت « سرمایه‌ گذاری‌ البرز، داروپخش‌ ، داروسازی‌ شهی دقاضی، سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌، مجتمع‌ صنایع‌ و معادن‌ احیاء ‌سپاهان، قند تربت‌ حیدریه» سود جاری ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ سهامدار که شامل ۷۶۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

بیشتر از ۷۳۶ هزار تومان در مرحله دوم سهام عدالت واریز می شود

این گزارش می‌افزاید: در هفته چهارم دی ماه امسال، ۵ ناشر« پلاستیران، سیمان ‌آبیک، معدنی ‌وصنعتی ‌چادرملو، گروه‌ دارویی ‌برکت، سرمایه‌ گذاری‌ سپه» سود سنواتی ۲۱۹ هزار و ۲۳۵ سهامدار که شامل ۳۳۹ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می دهد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته چهاری دی ماه، سود جاری و سنواتی ۷۶۱ ناشر شامل ۱۰۳ هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت هم در نیمه دوم اسفند انجام خواهد شد.

مبلغ سود مرحله دوم سهام عدالت برای افراد مختلف متفاوت است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد