پاسخگویی کارشناسان سامانه ۸۶۵۵ بانک شهر به بیش از ۱۲ هزار تماس طی ۱۰ روز گذشته
کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) طی ۱۰ روزگذشته به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی حدود ۱۲ هزار تماس تلفنی بوده اند.

برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاههای آنان به عنوان اصلی مهم ، همواره در دستور کار بانک شهر قرار داشته است؛ درهمین راستا کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (۸۶۵۵) از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود ۱۴۳ هزار تماس تلفنی را پاسخ داده اند.
شایان ذکر است طی ۱۰ روز گذشته نیز، بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی مربوط به ۲۵ خردادماه با بیش از یک هزار و ۷۰۰ ارتباط و کمترین تماس نیز مربوط به ۲۳ خرداد ماه با بیش از ۵۰۰ ارتباط بوده است.
در حدود ۸۰ درصد از کل پیامهای ثبت شده از ابتدای سال تاکنون در سامانه، نیز از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده اند.
پاسخگویی نظاممند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایتمندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) است.
نظر شما