پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان

مدیرعامل بانک پارسیان با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز را به تمام همکاران خود در سراسر کشور تبریک گفت.

پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان
صفحه اقتصاد -

متن پیام کورش پرویزیان بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به هموطنان ارجمند، مشتریان گرامی، سهامداران عزیز و همکارانم در بانک پارسیان و خانواده‌های بزرگوارشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سالی پر از معنویت و برکت را در سایه توجهات الهی برای شما عزیزان مسئلت دارم.

بانک پارسیان، سال ۱۴۰2 را با تکیه‌بر دانش و قابلیت‌های حرفه‌ای و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود با موفقیت به پایان برد و توانست علی‌رغم ناملایمات و دشواری‌های موجود، به لطف و عنایت حضرت حق و همراهی و با تکیه‌بر دانش و تلاش بی‌دریغ مدیران، کارکنان خود در مسیر ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان و خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور و سربلندی میهن گام‌های مؤثری بردارد. ازاین‌رو بر خود لازم می‌دانم از تمامی همکارانم در بانک به‌ویژه اعضای محترم هیات مدیره، معاونان، مدیران، مشاوران، مدیران مناطق، مدیران ادارات ستادی و شعب و سایر کارکنان زحمتکش که باپشتکار و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه‌جانبه بانک را فراهم کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

بانک پارسیان بر اساس منویات مقام معظم رهبری به‌عنوان یکی از اهرم‌های مهم و در نقش یک پشتیبان خدوم در حمایت و رونق تولید در سال "مهار تورم، رونق تولید "برنامه‌های عملیاتی متنوعی را برای بارورسازی سیاست‌های کلان مبتنی بر رونق تولید در دستور کار خود داشت و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.

سیاست‌های بانک پارسیان در راستای توسعه کشور از طریق رونق تولید، رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار هدف‌گذاری شده است. بر این اساس این بانک هم‌راستا باسیاست‌های دولت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر حمایت از توسعه پایدار و نیز توسعه فعالیت‌های اجتماعی توانست در زمینه اشتغال و رونق تولید به‌ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار گام‌های بزرگی بردارد.

پویایی، ماندگاری، اعتبار و جایگاه این بانک در زمره بانک‌های مهم و معتبر شبکه بانکی، مرهون حمایت‌ها و همراهی‌های صادقانه مشتریان ارجمندی است که همواره با نظرات، پیشنهادها و مطالبات سازنده، یاری‌رسان این مجموعه در بهبود فرایند خدمت‌رسانی بوده‌اند.

دستاوردهای بانک پارسیان طی سال اخیر در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در اجرای پروژه های توسعه ای و زیربنایی کشور، بازگرداندن منابع و وصول مطالبات و فروش املاک و دارایی‌های مازاد قابل‌توجه و نویدبخش نتایج روشن‌تری است. نظر به دریافت مجوزهای لازم مراجع نظارتی و با اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود کیفیت کفایت سرمایه و ساختار مالی بانک و نظر به حمایت بیش‌ازپیش سهامداران عزیز، سال آینده فصلی نو از بانک پارسیان آغاز می شود.

ضمن طلب موفقیت و سربلندی شما عزیزان و آرزوی تندرستی و شادکامی برای یکایک خانواده‌های محترم پارسیانی، اطمینان دارد که مسیر تعالی، رشد و توسعه بانک باوجود شما به‌خوبی طی خواهد شد.

به نمایندگی از هیات مدیره قدردان و سپاسگزار همه همراهی ها و حمایت های صادقانه تک تک همکاران، سهامداران و مشتریان ارجمند بانک پارسیان هستم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد