قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ + سقوط این رمزارز قابل پیش بینی بود

قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ را در این خبر مشاهده کنید.

قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ + سقوط این رمزارز قابل پیش بینی بود
صفحه اقتصاد -

قیمت بیت کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر بیت کوین در رتبه ۱ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱,۲۶۲,۷۹۸,۸۷۰,۸۶۳ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۱۷ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۰.۲۶ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۲.۸۳ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت اتریوم امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ 

قیمت اتریوم امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر اتریوم در رتبه ۲ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۳۱۵,۸۹۹,۴۶۳,۵۶۹ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۰۴ درصد کاهش داشته است و در شبانه روز گذشته ۰.۰۳ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۷.۸۲ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت مونرو امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت مونرو امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر مونرو در رتبه ۳۱ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۳,۰۳۷,۱۱۳,۳۱۱ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۱۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۲.۴۶ درصد کاهش و همچنین در یک هفته گذشته ۴.۱۷ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت ترون امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت ترون امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر ترون در رتبه ۱۱ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۳,۱۹۴,۳۰۱,۱۱۸ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱.۰۸ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۱.۲۱ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت تتر امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت تتر امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر تتر در رتبه ۳ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۱۹,۲۷۹,۷۸۴,۷۸۵ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۰.۰۱ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۰.۰۲ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت بایننس کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت بایننس کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر بایننس کوین در رتبه ۴ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۸۶,۹۶۴,۴۷۶,۸۸۷ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۲۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۰.۰۱ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۷.۰۲ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت لایت کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت لایت کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر لایت کوین در رتبه ۲۰ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۵,۰۷۰,۸۸۴,۶۶۴ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۳۹ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱.۷۸ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۳.۵۳ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت شیبا امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت شیبا امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر شیبا در رتبه ۱۳ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۰,۱۷۹,۹۶۳,۵۹۱ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۲.۵۹ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱۵.۳۴ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۲۱.۸۹ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت کاردانو امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ 

قیمت کاردانو امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر کاردانو در رتبه ۱۰ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۳,۸۰۸,۳۸۵,۹۵۴ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۱۱ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۳.۲۳ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۱۳.۳۱ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت یونی‌سواپ امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت یونی‌سواپ امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر یونی‌سواپ در رتبه ۲۳ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۴,۲۷۶,۲۵۰,۹۴۴ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۱.۸۷ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۳.۵۴ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۴.۵۸ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت دوج‌کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ 

قیمت دوج‌کوین امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر دوج‌کوین در رتبه ۸ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۶,۷۵۴,۸۵۷,۸۶۳ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۰.۸۶ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۵.۱۹ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۹.۵۹ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت فانتوم امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

قیمت فانتوم امروز پنج شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۰ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر فانتوم در رتبه ۴۸ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱,۹۸۸,۲۵۱,۷۵۵ دلاری روبرو است.

در یک ساعت گذشته ۲.۸۸ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۳.۹۴ درصد

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد