علت فوت ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان چه بود؟

ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در سانحه رانندگی در جاده ورودی شهر بم جان باخت.

علت فوت ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان چه بود؟
صفحه اقتصاد -

ملیکا محمدی، هافبک شیرازی تیم ملی فوتبال بانوان بامداد سوم دی ماه در حادثه رانندگی در جاده ورودی شهر بم جان باخت و دو نفر از هم تیمی هایش به نام های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند. 

در همین زمینه رئیس اورژانس بم گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است. پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان (ملیکا محمدی) در محل حادثه فوت کرده، افزود: دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند. عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

Melika-Mohammadi-harfetaze-1

ملیکا محمدی فوتبالیست متولد ۹ فروردین ۱۳۷۹ در شیراز بود که در سن ۲۳ سالگی به علت تصادف رانندگی با خودرو تیبا درگذشت. او یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ بر اثر سانحه رانندگی در مسیر تهران فوت کرد. جالب است بدانید او با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به کشورش ایران، بازی برای تیم ملی فوتبال ایران را انتخاب کرد. خانم محمدی برای نیم فوتبال زنان خاتون بم توپ میزد که متاسفانه در اوج جوانی به علت تصادف از دنیا رفت.

علت فوت و درگذشت

ملیکا محمدی، از فوتبالیست های کشورمان بود که در حادثه رانندگی در دم جان باخت. او از برترین‌های فوتبال بانوان کشورمان بود که در اینروزها در مسابقات آسیایی حضور داشت و برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران بازی می کرد. این بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ساعاتی پیش همراه با ۲ هم تیمی‌اش یعنی بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی درباشگاه خاتون بم در ورودی شهر بم دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد.

Melika-Mohammadi-harfetaze-7

این اتفاق براثر واژگونی خودروی تیبا بازیکنان تیم ملی و خاتون بم در دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراین خصوص اظهار داشت: هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست.

وی با بغض و چشمانی گریان عنوان کرد: این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت ۱۸ به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تصریح کرد: او با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

Melika-Mohammadi-harfetaze-6

منظمی درمورد آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خاجوی اضافه کرد: تا جایی که من اطلاع دارم حال این ۲ بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند.

ملیکا فوتبالیست ایرانی – آمریکایی و عضو تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بم، به همراه خانواده‌اش در آمریکا زندگی می کرد. او تابعیت ایران را دارد و توسط کتایون خسرویار به عنوان سرمربی تیم جوانان بانوان ایران انتخاب شد وی را به این تیم دعوت کرد. ملیکا در همین کشور فوتبالش را آغاز و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت.

سوابق

محمدی فوتبال را از رده پایه آغاز کرد و در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد . او سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و خاتون بم را در کارنامه داشت.

بامداد امروز (یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲) خبر ناگوار فوت ملیکا‌محمدی، بازیکن تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان مخابره شد. این بازیکن در اثر واژگونی خودرو تیبا در صحنه تصادف جان باخت و دو هم تیمی دیگرش با عارضه شکستگی لگن و خونریزی مغزی راهی بیمارستان شده‌اند. تصاویر منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد که این ماشین براثر واژگونی صدمات زیادی دیده است.

تصادف و فوت ملیکا محمدی

6587daabd065f

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.

علی طاهری افزود: پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان