ترند آرایشی ۲۰۲۳ ، عجیب و بهت برانگیز

مدل هایی که ابداع شده اند چندان مدل همه گیری نیست و میکاپ آرتیست ها احتمالا برای هالووین چنین مدلی ایجاد کرده اند که همه را متعجب کرده اند.

ترند آرایشی ۲۰۲۳ ، عجیب و بهت برانگیز
صفحه اقتصاد -

این روزها برخی از میکاپ آرتیست های شبکه اجتماعی مشغول متعجب و حتی ترساندن دنبال کننده های خود با سبک جدید گریم و آرایش خود هستند. در زیر با جدیدترین ترند آرایشی در شبکه های اجتماعی آشنا می شوید.

ترند آرایشی شبکه اجتماعی

به تازگی استایل آرایشی جدیدی به نام “دره وهمی” تبدیل به یکی از ترندهای آرایشی در شبکه اجتماعی شده که در واقع از روبات ها و یا چهره های مصنوعی اندرویدی الهام گرفته شده است.

عبارت دره وهمی به عنوان احساس ناخوشایندی توصیف می شود که از دیدن موجودی با ظاهر تقریبا انسانی [که کاملا نیز شبیه انسان نیستند] به فرد عارض می شد. عمدتا از این اصطلاح در رابطه با روبات ها و یا اندرویدهای انسان نما استفاده می شود که سعی شده تا حد بسیار زیادی مقلد ظاهر و رفتار انسانی باشند ولی در واقعیت امر چندان در این کار موفق نبوده و ظاهری عجیب و غریب پیدا می کنند.

ترند آرایشی

میکاپ و گریم شبیه روبات های شبه انسان

این روزها به لطف ترند آرایشی روبات شکل در فضای شبکه های اجتماعی، بار دیگر اصطلاح دره توهمی بر سر زبان ها افتاده است. در این ترند آرایشی، چهره انسان های واقعی را به شکل سایبورگ های عجیب و غریب (شکل کوتاه شده کلمه سایبرنتیک به معنی موجوداتی با اجزای ارگانیک و مکانیکی) گریم می کنند.

1ترند آرایشی

ابداع کننده این سبک آرایشی

تصور می شود این ترند آرایشی اولین بار توسط کاربری به نام زارا در تیک تاک به راه افتاد که در آن چهره خود را با استفاده از مواد رایج آرایشی همچون کرم پودر، کانسیلر، خط چشم و ریمل تغییر داد و این ویدیو میلیون ها بار دیده و به اشتراک گذاشته شد.

2ترند آرایشی

سبک جدید آرایش در بین میکاپ آرتیست ها

گرچه ویدیو زارا که حتی در آن جملاتی از بازی ویدیویی معروف “دیترویت: انسان شدن” (Detroit: Become Human) را لبخوانی کرده است هنوز به عنوان یکی از عجیب غریب ترین میکاپ های دره توهمی در نظر گرفته می شود ولی با این حال پس از او عده زیاد دیگری میکاپ های خودشان به این سبک را به اشتراک گذاشتند.

البته باید هشدار دهیم برخی از این میکاپ ها ممکن است ناخوشایند و مغشوش کننده ذهن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد