ارتباط سحر قریشی با حمید فرخ نژاد و امیر تتلو

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران با ارتباطش با برخی از افراد مشهور بارها و بارها نامش را بر زبان‌ها انداخته و اینبار نیز داستان او با حمید فرخ نژاد را خواهید خواند.

ارتباط سحر قریشی با حمید فرخ نژاد و امیر تتلو
صفحه اقتصاد -

سحر قریشی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که مدتی با امیر تتلو وارد رابطه شده بود و حسابی خبرساز شد حالا درباره اتفاقاتی که در این رابطه رخ داده و ماجرای تاتوهایش افشاگری کرد سحر قریشی با حرامزاده خطاب کردن امیر تتلو می‌گوید این شخص به زور مرا از روی پله‌ها خانه‌اش بالا کشید و برایم تاتو میزد و سپس وقتی که مقاومت می‌کردم مرا به باد کتک می‌گرفت.

سحر قریشی میگوید در روزهایی که کنار امیر تتلو بودم به شدت مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد او می‌گوید که تتلو به من گفته به نزد من بیا تا همه ببینند که یک آدم حسابی من را گردن گرفته است .

واکنش تتلو به صحبت های سحر قریشی

تتلو در واکنش به این صحبت‌های سحر قریشی گفت که او زمانی اینجا بود خدمتکار ویژه داشت و کارهای شخصی‌اش را انجام می‌داد و بهترین شرایط برای او فراهم شده بود تتلو همچنین می‌گوید که سحر قریشی دروغگو است و در دورانی که کنار من بود بهترین زندگی را تجربه می‌کرد و هیچ گونه کتک کاری در کار نبوده و من اهل کتک زدن نیستم.

سحرقریشی

افشاگری سحر قریشی درباره حمید فرخ نژاد

سحر قریشی میگوید حمید فرخ نژاد به او پیشنهاد جنسی داده است و وقتی فهمیده طلاق گرفته به او پیشنهاد بی شرمانه داده است.

سحر قریشی یکی از بازیگران سینما که همیشه با حاشیه هایش شناخته میشود مدعی است که حمید فرخ نژاد به او پیشنهاد جنسی داد اما قبول نکرده است او میگوید در حاشیه فیلم دوباره با هم به او پیشنهاد داده که شبانه با هم باشیم اما من قبول نکردم.

قریشی در ادامه صحبت هایش میگوید حمید فرخ نژاد با اینکه متاهل بود اما هر کثافت کاری انجام میداد و به من پیشنهاد دوستی و رابطه میداد و وقتی که قبول نکردم کاری کرد که برخی از کارگردانها تمایلی به همکاری با من نداشته باشند.

صحبت های سحر قریشی درباره حمید فرخ نژاد

این بازیگر درباره فرخ نژاد ادامه داد که او همه کثافت کاری های خود را در ایران انجام داد و حالا به خارج از کشور رفته و علیه جمهوری اسلامی جبهه گرفته است و دم از آزادی و حمایت از زنان میزند در حالی که پایش بیافتد به شدت بی رحم و شیطان صفت است.

قریشی که بعد از رابطه با تتلو و تتوهایی که بر روی خود زده است به احتمال زیاد از دنیای بازیگری کنار گذاشته شود و کمتر کارگردانی حاضر است با این تتوها قریشی پیشنهاد بازیگری بدهد.

سحر+قریشی+و+حمید+فرخ+نژاد

خلاصه صحبت های سحر قریشی:

– تا الان نزدیک 25 میلیارد تومن پول مواد دادم.

– تتلو من و تو ترکیه دید و با گریه گفت توروخدا با من باش بزار بگن یه آدم حسابی اینو گردن گرفت و منم دلم سوخت.

– تتلو من و از طبقه دوم تا طبقه اول رو پله کشید و فقط کتکم میزد و جلوی همه با قیچی موهامو زد.

– موهامو با تیغ زد و بعد کف سَرم رو تتو زد و خلاصه هرچی تتو زدم به اجبار و از رو ترس بود.

– تتلو میگفت من خدام و باید بهم سجده کنی و وقتی این کارو نکردم مثل سگ کتکم زد.

– آخر سر هم گرفتم کتکش زدم و از خونشون فرار کردم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان